Zentropy łamie konwencję
  • 0
  • 1
9.06.2006

Zentropy łamie konwencję

W maju agencja Zentropy Partners należącą do grupy McCann Erickson uruchomiła dla firmy L’Oréal Professionel stronę www.play-ball.pl, promującą w oryginalny sposób produkty do alternatywnego stylingu włosów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2006

3 tysiące flag w 3 minuty

Już o godzinie 12.00 zaczęła się ustawiać kolejka przed namiotem, w którym trzy godziny później miała rozpocząć się dystrybucja ostatnich darmowych mundialowych flag przygotowanych przez markę Tyskie dla tych, którzy chcą przyłączyć się do kibicowania naszej Reprezentacji. O 14:30 niecierpliwi kibice przepuścili zmasowany „szturm” na namiot marki Tyskie, ustawiony przy skrzyżowaniu al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej w Warszawie. Tym samym wymusili na organizatorach wcześniejsze rozpoczęcie wydawania Tyskich flag kibiców, które specjalnie przygotowanych z okazji rozpoczynających się dziś Mistrzostw Świata.