Media Agory na Mundial 2006
  • 0
  • 1
9.06.2006

Media Agory na Mundial 2006

„Gazeta Wyborcza”, „Metro”, portal Gazeta.pl oraz stacje radiowe Agory przygotowały atrakcyjne działania związane z Mundialem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2006

Mundialowe atrakcje w restauracjach Sphinx z TEQUILAPolska

W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej sieć restauracji Sphinx przygotowała dla swoich klientów - kibiców piłki nożnej - mundialową promocję pod hasłem „Sphinx świetnie podaje”. Celem prowadzonych działań jest zachęcenie do przeżywania sportowych emocji w restauracjach Sfinx oraz wzmocnienie wizerunku sieci restauracji. Za przygotowanie i realizację całej kampanii dla firmy Sfinks Polska odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska.