Kampania „Bezpieczna kieszeń” - Marketing przy Kawie
Kampania „Bezpieczna kieszeń”
  • 0
  • 1
12.06.2006

Kampania „Bezpieczna kieszeń”

W maju rozpoczęła się kampania społeczna ”Bezpieczna Kieszeń” służąca prewencji kradzieży kieszonkowych i dóbr osobistych. Jej celem jest uświadomienie wszystkim, że w dużym stopniu od naszego zachowania i przezorności zależy bezpieczeństwo naszych rzeczy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 czerwca 2006