0 1 0 0 0 14.06.2006Preferencje zakupowe użytkowników serwisu Skąpiec.plSkapiec.pl przygotował kolejny raport, w którym opisuje preferencje zakupowe użytkowników serwisu.
0 1 0 0 0 14.06.2006Konferencja „Wykorzystanie marketingu sportowego w strategii rozwoju miast i biznesu”22 czerwca 2006 r. w Hotelu Trawiński w Poznaniu, przy ul. Żniwnej 2, odbędzie się konferencja "Wykorzystanie marketingu sportowego w strategii rozwoju miast i biznesu". Konferencja rozpocznie się o godz. 17.45. Współorganizatorem spotkania jest Sport & Business Foundation.
0 1 0 0 0 14.06.2006Postępy prac Grupy Bazodanowej SMB12 czerwca b.r. w siedzibie Acxiom Polska odbyło się kolejne spotkanie Grupy Bazodanowej działającej w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Uczestnicy wprowadzają w życie nowe inicjatywy mające na celu uporządkowanie rynku baz danych oraz rozwój tej branży.
0 1 0 0 0 14.06.2006Browar w Żywcu – 150 lat nieprzerwanej działalności„150 lat Browaru w Żywcu”. Pod takim hasłem 9 września 2006 r., obchodzone będzie na terenie Browaru święto żywieckiego producenta piwa. Trzy tysiące pracowników i gości specjalnych Browaru będzie mogło uczestniczyć w unikalnym spektaklu przygotowanym wyłącznie na tę okazję. Całość przedsięwzięcia zorganizowana będzie w amfiteatrze zbudowanym tylko na tę uroczystość.
0 1 0 0 0 14.06.2006Finlandia Midnight Sun 2006 zorganizowany przez EventLab10 czerwca w warszawskiej Królikarni Brown-Forman Polska wraz z agencją EventLab zorganizowała event Finlandia Midnight Sun 2006. 800 gości eventu w pełni zanurzyło się w świecie Finlandii i poznało jej dziedzictwo.
0 1 0 0 0 13.06.2006Money.pl w grupie wydawniczej HandelsblattNiemiecka Grupa Wydawnicza Handelsblatt została głównym udziałowcem portalu finansowego Money.pl.
0 1 0 0 0 13.06.2006Dom mediowy ACR S.A. wprowadza na rynek nowy produktACR poszerza wachlarz swoich usług o unikalne narzędzie do prowadzenia działań akwizycyjnych, sprzedażowych i retencyjnych przy pomocy internetu.
0 1 0 0 0 13.06.2006Przed mundialem w Polsce wygrała KoreaSkapiec.pl postanowił przyjrzeć się jak mundialowe szaleństwo wpłynęło na zainteresowanie polskich internautów sprzętem RTV. Z danych zgromadzonych przez serwis wynika, że przedmundialową rozgrywkę o portfele polskich kibiców w kategorii telewizory wygrała w cuglach technologia koreańska.
0 1 0 0 0 13.06.2006Godło TERAZ POLSKA dla Saint-Gobain ISOVER PolskaFirma Saint Gobain ISOVER Polska, producent izolacji budowlanych i technicznych z wełny mineralnej szklanej i skalnej, otrzymała Godło Promocyjne TERAZ POLSKA w XVI edycji konkursu dla serii ISOVER DACH – Uni-Mata, Super-Mata, Aku- Płyta.
0 1 0 0 0 13.06.2006Słodki KodKod złamany! Słodkie Upominki wraz z „Życiem Warszawy” uczestniczyły w specjalnym pokazie filmu „Kod da Vinci”. W tajemniczy nastrój wprowadziły widzów nie tylko sceny z filmu. Projekcji towarzyszyło rozdawanie tajemniczo „zakodowanych” pakunków przygotowanych specjalnie na pokaz filmu. Po rozkodowaniu zaproszeni Goście mogli spróbować mocno-miętowych pastylek z bijącego rekordy sprzedaży dyspensera Mint Credit Cards.