Magazyn VISUAL COMMUNICATION na warszawskich autobusach - Marketing przy Kawie
Magazyn VISUAL COMMUNICATION na warszawskich autobusach
  • 0
  • 1
13.06.2006

Magazyn VISUAL COMMUNICATION na warszawskich autobusach

Od połowy maja do połowy czerwca na warszawskich autobusach trwa kampania wizerunkowa magazynu VISUAL COMMUNICATION. Na powierzchniach typu fulback prezentowany jest layout nawiązujący do okładki pierwszego numeru. Na szybie naklejono folię one-way-vision, natomiast na burcie pojazdu znajduje się folia Afery 3001.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
13.06.2006

Bez rewolucji?!

Komitet Badań Radiowych podjął decyzję o kontynuacji badań dotychczasową metodologią. Na spotkaniu w Krakowie, w siedzibie RMF FM postanowiono także o rozpoczęciu procedury testowania urządzeń przedstawionych w ofertach instytutów badawczych, startujących w przetargu na realizację badań pasywnych (GfK Polonia, TNS OBOP i Millward Brown SMG/KRC). Jeszcze latem tego roku poznamy wyniki pilotażu dotyczącego realizacji wywiadów radiowych przez telefony komórkowe mogących być uzupełnieniem dotychczasowego badania CATI.