Słodki Kod - Marketing przy Kawie
Słodki Kod
  • 0
  • 1
13.06.2006

Słodki Kod

Kod złamany! Słodkie Upominki wraz z „Życiem Warszawy” uczestniczyły w specjalnym pokazie filmu „Kod da Vinci”. W tajemniczy nastrój wprowadziły widzów nie tylko sceny z filmu. Projekcji towarzyszyło rozdawanie tajemniczo „zakodowanych” pakunków przygotowanych specjalnie na pokaz filmu. Po rozkodowaniu zaproszeni Goście mogli spróbować mocno-miętowych pastylek z bijącego rekordy sprzedaży dyspensera Mint Credit Cards.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 czerwca 2006