0 1 0 0 0 14.06.2006Kosmiczna Przygoda z Tele MagazynemDom Prasy Regionalnej Mediatak organizuje wraz z rodzinnym przewodnikiem telewizyjnym "Tele Magazynem" niespodziankę dla swoich klientów, którzy posiadają dzieci w wieku przedszkolnymi i szkolnym.
0 1 0 0 0 14.06.2006Ad.net – już ponad 11,5 miliona polskich internautówJuż ponad 94 procent internautów znajduje się w zasięgu sieci reklamowej – taki wynik osiągnął Ad.net w porównaniu opublikowanych marcowych drzew badania Megapanel/PBI (opracowanym przez PBI/Gemius.), porównującym zasięgi biur reklamy. Ad.net jest również liderem w najważniejszych kategoriach tematycznych jak np. „Biznes, finanse, prawo” lub „Praca i Edukacja”. We wszystkich kategoriach Adnet współpracuje z najbardziej znanymi tytułami.
0 1 0 0 0 14.06.2006DEJAVU dla ArkadyAgencja Reklamy DEJA VU zajmie się odświeżeniem i wdrożeniem nowego systemu identyfikacji wizualnej dla firmy budowlanej ARKADA–Budownictwo, od 14 lat zajmującej się projektowaniem i budową domów jednorodzinnych.
0 1 0 0 0 14.06.2006Złote kowadło dla Prezesa Golin Harris InternationalAl Golin Prezes Zarządu globalnej firmy public relations Golin Harris International został uhonorowany nagrodą Gold Anvil.
0 1 0 0 0 14.06.2006Specjalny konwój Tyskiego dla naszej Reprezentacji13 czerwca o godzinie 10:00 wyruszył z Poznania specjalny konwój 10 ciężarówek marki Tyskie pod hasłem „Jesteśmy z Wami!”. Konwój dotarł do Niemiec ze specjalnym przesłaniem dla naszej Reprezentacji - cała Polska jest z Wami i trzyma kciuki za wygraną z Niemcami! Dostarczył też naszym Biało-Czerwonym reportaż z piątkowej akcji rozdawania Tyskich flag kibica, który ma za zadanie zagrzać Naszych do dzisiejszej walki. Reportaż pokazuje jak Polacy wieszają flagi, czekają na pierwszy mecz, pokazuje ich radość z kibicowania, z tego jak bardzo są z naszą Reprezentacją w te dni. Pokazuje, że od 9 czerwca cała Polska stała się po prostu biało-czerwona.
0 1 0 0 0 14.06.2006Nowa kampania L’Oreal z Penélope CruzAgencja McCann Erickson przygotowała nową kampanię reklamową dla Elsève L’Oréal Paris z udziałem Penélope Cruz.
0 1 0 0 0 14.06.2006Zakończenie jak marzenieZakończyła się akcja „Wymień Moddusa na Modusa”, zorganizowana przez firmę Syngenta Crop Protection we współpracy z agencją Blue Grass. Była to ogólnopolska loteria, skierowana do szerokiego grona rolników indywidualnych i gospodarstw rolnych. Nagrodą główną był samochód osobowy Renault Modus.
0 1 0 0 0 14.06.2006Zwycięzcy Turnieju Coca-Cola Cup 2006 na Mistrzostwach Świata w NiemczechZwycięzcy Turnieju Piłkarskiego Coca-Cola Cup 2006 wyjadą na mecz Polska – Kostaryka, który odbędzie się podczas Mistrzostw Świata w Niemczech. Młodzi piłkarze ze Szkoły Podstawowej Nr 37 z Białegostoku i Gimnazjum Nr 3 z Lubina wspólnie z polskimi kibicami będą dopingować reprezentację naszego kraju 20 czerwca na AWD Arena Niedersachsen w Hanowerze.
0 1 0 0 0 14.06.2006Albert i Hypernova wspierają przyszłych mistrzówRuszyła nowa akcja dla Klientów hipermarketów Hypernova i supermarketów Albert, dzięki której szkoły zostaną wyposażone w zestawy futbolówek dla przyszłych mistrzów.
0 1 0 0 0 14.06.2006Puchar MenedżeraW słoneczną niedzielę 11 czerwca elita polskiego biznesu, świata kultury i sportu spotkała się na wyjątkowej imprezie - Towarzyskim Wydarzeniu Lata. W jej trakcie wręczono prestiżowe nagrody drugiej edycji konkursu Puchar Menedżera 2006, organizowanego przez miesięcznik manager magazin i mającego wyróżnić osobowości polskiego biznesu szczególnie zaangażowane w popularyzację sportu.