Zakończenie jak marzenie - Marketing przy Kawie
Zakończenie jak marzenie
  • 0
  • 1
14.06.2006

Zakończenie jak marzenie

Zakończyła się akcja „Wymień Moddusa na Modusa”, zorganizowana przez firmę Syngenta Crop Protection we współpracy z agencją Blue Grass. Była to ogólnopolska loteria, skierowana do szerokiego grona rolników indywidualnych i gospodarstw rolnych. Nagrodą główną był samochód osobowy Renault Modus.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55399 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 czerwca 2006