0 1 21.06.2006Wybierz fundusz w … pociągureklama zewnętrzna TweetCommercial Union realizuje ogólnopolską kampanię indoorową w pociągach podmiejskich.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 21.06.2006Letnie imprezy z CYFRĄ+CYFRA+ sponsoruje tegoroczną akcję „Lato z radiem”. Wydarzenie obejmie cykl 18 weekendowych imprez plenerowych między 24 czerwca a 20 sierpnia na terenie całej Polski, połączonych z koncertami, konkursami, pokazami sztucznych ogni i wieloma innymi atrakcjami dla całej rodziny. CYFRA+ patronuje też 7. edycji Festiwalu Dobrego Humoru, który odbędzie się w dniach 29 czerwca - 1 lipca w Trójmieście.
0 1 0 0 0 21.06.2006Czas na lato - Lato na Czas!Sieć salonów ZIBI przygotowała specjalną promocję na lato. Każdy kto do 16 lipca dokona zakupu zegarka otrzyma letni upominek.
0 1 0 0 0 21.06.2006Ruszyła druga edycja kampanii prewencyjnej „STOP wariatom drogowym” PZU SA21 czerwca ruszyła druga edycja kampanii prewencyjnej „STOP wariatom drogowym”, której celem jest budowanie wśród kierowców świadomości, że na drodze każdy jest skłonny do nieodpowiedzialnych i niebezpiecznych zachowań oraz przekonanie ich do zmiany postaw. Tegoroczna kampania obejmie telewizję, radio, prasę, internet, reklamę zewnętrzną oraz eventy. Kampania jest elementem szeroko zakrojonych działań PZU na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
0 1 0 0 0 21.06.2006Pierwsza edycja katalogu adBOOK 2006adBOOK to rocznik, który ma być przede wszystkim narzędziem pracy osób zatrudnionych w agencjach reklamowych, domach produkcyjnych, redakcjach, działach marketingu firm. Ma również stwarzać szansę promocji osób związanych z modą, reklamą, fotografią, grafiką, designem.