Wybierz fundusz w … pociągu
  • 0
  • 1
21.06.2006

Wybierz fundusz w … pociągu

Commercial Union realizuje ogólnopolską kampanię indoorową w pociągach podmiejskich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2006

Ruszyła druga edycja kampanii prewencyjnej „STOP wariatom drogowym” PZU SA

21 czerwca ruszyła druga edycja kampanii prewencyjnej „STOP wariatom drogowym”, której celem jest budowanie wśród kierowców świadomości, że na drodze każdy jest skłonny do nieodpowiedzialnych i niebezpiecznych zachowań oraz przekonanie ich do zmiany postaw. Tegoroczna kampania obejmie telewizję, radio, prasę, internet, reklamę zewnętrzną oraz eventy. Kampania jest elementem szeroko zakrojonych działań PZU na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym.