0 1 10.07.2006KKS Lech Poznań – od teraz z Warkąpublic relations Tweet„Chcemy być lepsi” nowe hasło KKS Lecha Poznań, będzie realizowane dzięki wsparciu marki Warka.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.07.2006Zero,2 Inżynieria Marki i nowe oblicze KKS Lech Poznań SSA9 maja 2006 Amica Sport SSA i WKP Lech Poznań podpisały umowę dotyczącą połączenia dwóch klubów piłkarskich. Na bazie tych działań powstał KKS Lech Poznań SSA. Jego nowym obliczem zajęła się Zero 2 Inżynieria Marki. W ramach prac nad nowym wizerunkiem klubu powstały: CI, pakiety sponsorskie, prezentacja multimedialna i elementy identyfikacji zewnętrznej.
0 1 0 0 0 10.07.2006Cezex partnerem krakowskiej wystawy Available ArtNa przełomie lipca i sierpnia w Galerii Camelot w Krakowie odbędzie się wystawa Available Art 3 AWAY. Cezex jest jednym z partnerów wystawy.
0 1 0 0 0 10.07.2006Grand Prix Art Director’s Club dla „Wolności słowa na Białorusi”Kampania „Wolność słowa na Białorusi” otrzymała Grand Prix europejskiego Art Director’s Club.
0 1 0 0 0 10.07.2006Sprzedaż ubezpieczeń STU Ergo Hestia przez telefonW czerwcu br. Call Center Poland rozpoczęła współpracę z Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń Ergo Hestia.