Samsung – nagroda za telefon do Braille’a
  • 0
  • 1
10.07.2006

Samsung – nagroda za telefon do Braille’a

Telefon komórkowy przystosowany do obsługi brajla dla niewidomych i niedowidzących (nazwa modelu: Touch Messenger) zdobył Złotą Nagrodę Industrial Design Excellence Awards (IDEA) – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa przemysłowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54806 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2006

PLAKATIV dla ING Bank Śląski

PLAKATIV Poland realizuje kampanię wielkoformatową „Moja Karta ING”. ING Bank Śląski oferuje możliwość stworzenia własnej karty ING obecnym i przyszłym Klientom – zarówno tym korzystającym jak i nie korzystającym z Internetu. Na karcie znaleźć się mogą dowolne zdjęcia ze zbiorów Klienta, takie jak: zdjęcie ukochanego dziecka, zabawna fotka czworonoga, wspomnienie ze szczególnie udanych wakacji lub też zdjęcia wybrane z przygotowanej specjalnie bankowej galerii wzorów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2006

Network PR kolejny rok dla Activii firmy Danone

Agencja Network PR jest już drugi rok odpowiedzialna za prowadzenie kompleksowych działań public relations dla marki Activia – probiotycznego produktu spożywczego firmy Danone. Działania realizowane na zasadzie full service obejmują m.in. media relations, brand public relations, projektowanie i realizację akcji informacyjnych i edukacyjnych, dostarczanie treści do serwisu internetowego, wsparcie relacji ze środowiskiem medycznym, organizację wydarzeń specjalnych.