BIS Polskie Radio zmienia agencję do obsługi kampanii wizerunkowej - Marketing przy Kawie
BIS Polskie Radio zmienia agencję do obsługi kampanii wizerunkowej
  • 0
  • 1
24.07.2006

BIS Polskie Radio zmienia agencję do obsługi kampanii wizerunkowej

W związku z modyfikacją warstwy programowej i muzycznej BIS Polskiego Radia podjęto decyzję o wdrożeniu do realizacji innej linii promocyjnej niż planowana do tej pory.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2006

Cezex wsparł Ogólnopolski Festiwal Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym

Firma Cezex już od wielu lat, poprzez swój lokalny oddział w Lublinie, współpracuje z lubelskim Wojewódzkim Ośrodkiem Kultury – głównym organizatorem Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym. Cezex, podobnie jak w latach ubiegłych, także i w tym roku przekazał papier na wykonanie druków służących festiwalowi i promocji polskiej tradycyjnej kultury narodowej.