Lato z Radiem i … z Harnasiem na półmetku - Marketing przy Kawie
Lato z Radiem i … z Harnasiem na półmetku
  • 0
  • 1
25.07.2006

Lato z Radiem i … z Harnasiem na półmetku

Harnaś, marka z portfolio Carlsberg Polska, już po raz trzeci została sponsorem cyklu imprez Lato z Radiem, jednej z największych, najbardziej znanych i najbardziej lubianych imprez plenerowych w okresie letnim. W tym roku są to imprezy szczególne, bo urodzinowe. Razem z Harnasiem „Lato” obchodzi swoje 35-lecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.07.2006

Program „Przyjaciele Sukcesu – Biznes Nabiera Dynamiki”

Microsoft Dynamics, dział firmy Microsoft, dostarczający rozwiązania wspierające zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach oraz oddziałach korporacji, przeprowadził pierwszy w Polsce unikatowy program doradczo-szkoleniowy dla najwyższej kadry zarządzającej średnimi przedsiębiorstwami. Ten projekt, będący inwestycją Microsoft Dynamics w przyszłość średnich firm w Polsce i jednocześnie odzwierciedleniem światowej strategii „Budujmy wspólnie biznes”, ma na celu dostarczenie polskim menadżerom inspiracji i wiedzy, które wesprą ich w skutecznej codziennej pracy oraz przyczynią się do szybkiego rozwoju ich firm. Pierwsza edycja programu „Przyjaciele Sukcesu” zakończyła się dużym sukcesem i na pewno będzie kontynuowana.