Polymus po mistrzowsku
  • 0
  • 1
26.07.2006

Polymus po mistrzowsku

Polymus zrealizował mundialową promocję konsumencką dla marki Rexona Men pod hasłem „Rexona Finały Mistrzostw Świata”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2006

Warszawiacy wybrali człowieka z informacją

30 czerwca br. zakończyła się kampania promująca nowoczesną informację telefoniczno-internetową, Żółty Telefon 9494. Celem akcji „Nie czytam grubych książek, wybieram człowieka z informacją” było propagowanie oraz uświadamianie zmian w sposobie komunikacji i wymiany informacji między ludźmi. Podczas happeningów organizowanych w centrach handlowych zebrano ponad 2 tony książek telefonicznych. 67% warszawiaków stwierdziło, że warto wymienić książkę na telefon, ponieważ telefon jest zawsze pod ręką. Ankietowani docenili również pomoc profesjonalnych konsultantów oraz możliwość otrzymywania szczegółowych informacji w wygodny sposób, poprzez sms lub e-mail.

25 lipca 2006