INSIGNIA uśmiecha się na deszcz - Marketing przy Kawie
INSIGNIA uśmiecha się na deszcz
  • 0
  • 1
27.07.2006

INSIGNIA uśmiecha się na deszcz

Agencja INSIGNIA odświeżyła wizerunek firmy Galeco, czołowego producenta systemów odwodnień w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54895 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2006

TEQUILAPolska realizuje cykl imprez Tyskie Grand Tour 2006

W ostatni weekend rozpoczął się cykl imprez TYSKIE Grand Tour. Do końca września odbędzie się 29 imprez w różnych miejscowościach na południu, wschodzie i zachodzie kraju. Tyskie Grand Tour to kolejna edycja letnich imprez piwnych, które organizuje Tyskie. W tym roku eventy Tyskiego są związane są z otrzymaniem przez Tyskie złotego medalu oraz Grand Prix w Monachium. Agencja marketing services TEQUILAPolska realizuje eventy w ramach wygranego w czerwcu br. przetargu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2006

„Nie!” dla letniej sprzedaży papierosów nieletnim

W miejscowościach wakacyjnych liczba nieletnich chętnych do kupna papierosów jest nawet dwukrotnie wyższa niż w roku szkolnym – wynika z obserwacji sprzedawców z sieci Ruch i PKN Orlen. Podobne wnioski napływają z kiosków i stacji benzynowych z Gdańska, Międzyzdrojów, Ustki, Łeby, Zakopanego i Szczyrku, a więc z popularnych miejscowości letniego wypoczynku. Reagować na to zjawisko może i powinien każdy dorosły, do czego zachęca IX edycja Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży. Jego głównym celem jest utrudnienie nieletnim dostępu do wyrobów tytoniowych w punktach handlowych. Program kierowany jest do wszystkich sprzedawców tych wyrobów w Polsce. Zachęca też dorosłych do reagowania, gdy widzą, że nieletniemu bez problemu sprzedaje się papierosy.