0 1 27.07.2006INSIGNIA uśmiecha się na deszczfirmy TweetAgencja INSIGNIA odświeżyła wizerunek firmy Galeco, czołowego producenta systemów odwodnień w Polsce.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54895 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 27.07.2006TEQUILAPolska realizuje cykl imprez Tyskie Grand Tour 2006W ostatni weekend rozpoczął się cykl imprez TYSKIE Grand Tour. Do końca września odbędzie się 29 imprez w różnych miejscowościach na południu, wschodzie i zachodzie kraju. Tyskie Grand Tour to kolejna edycja letnich imprez piwnych, które organizuje Tyskie. W tym roku eventy Tyskiego są związane są z otrzymaniem przez Tyskie złotego medalu oraz Grand Prix w Monachium. Agencja marketing services TEQUILAPolska realizuje eventy w ramach wygranego w czerwcu br. przetargu.
0 1 0 0 0 27.07.2006GENESIS PR dla Grupy KolastynaAgencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą Kolastyna – liderem na rynku kosmetyków słonecznych. Obsługa obejmie korporacyjne działania PR oraz investor relations podczas oferty publicznej Grupy Kolastyna. Firma GENESIS PR została wybrana w drodze konkursu ofert.
0 1 0 0 0 27.07.2006„Zielona rewolucja” w restauracjach Pizza Hut11 lipca 2006 w restauracjach Pizza Hut w całej Polsce wybuchła zielona rewolucja w barze sałatkowym.
0 1 0 0 0 27.07.2006„Nie!” dla letniej sprzedaży papierosów nieletnimW miejscowościach wakacyjnych liczba nieletnich chętnych do kupna papierosów jest nawet dwukrotnie wyższa niż w roku szkolnym – wynika z obserwacji sprzedawców z sieci Ruch i PKN Orlen. Podobne wnioski napływają z kiosków i stacji benzynowych z Gdańska, Międzyzdrojów, Ustki, Łeby, Zakopanego i Szczyrku, a więc z popularnych miejscowości letniego wypoczynku. Reagować na to zjawisko może i powinien każdy dorosły, do czego zachęca IX edycja Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży. Jego głównym celem jest utrudnienie nieletnim dostępu do wyrobów tytoniowych w punktach handlowych. Program kierowany jest do wszystkich sprzedawców tych wyrobów w Polsce. Zachęca też dorosłych do reagowania, gdy widzą, że nieletniemu bez problemu sprzedaje się papierosy.