63. Tour de Pologne z firmą Gaspol - Marketing przy Kawie
63. Tour de Pologne z firmą Gaspol
  • 0
  • 1
28.08.2006

63. Tour de Pologne z firmą Gaspol

Gaspol S.A. to jedyna polska firma zaangażowana w sponsorowanie grupy kolarskiej oraz Oficjalny Partner 63. edycji Tour de Pologne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54982 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2006

Bycie tatą – to łączy wielu mężczyzn

Zakończył się właśnie ostatni etap kampanii „bycie tatą to działanie. każdego dnia”, która była realizowana od 23 czerwca – Dnia Ojca, w ramach Programu BYĆ RODZICEM. Na ulicach największych polskich miast widniały bilboardy z dramatyczną informacją, że przeciętny tata spędza z dzieckiem w ciągu dnia tyle czasu co wypalenie papierosa. W ramach kampanii odbył się konkurs zorganizowany przez Fundację Komunikacji Społecznej i Magazyn Rodzice na kreatywne i twórcze spędzanie czasu z dzieckiem.