Bycie tatą – to łączy wielu mężczyzn - Marketing przy Kawie
Bycie tatą – to łączy wielu mężczyzn
  • 0
  • 1
28.08.2006

Bycie tatą – to łączy wielu mężczyzn

Zakończył się właśnie ostatni etap kampanii „bycie tatą to działanie. każdego dnia”, która była realizowana od 23 czerwca – Dnia Ojca, w ramach Programu BYĆ RODZICEM. Na ulicach największych polskich miast widniały bilboardy z dramatyczną informacją, że przeciętny tata spędza z dzieckiem w ciągu dnia tyle czasu co wypalenie papierosa. W ramach kampanii odbył się konkurs zorganizowany przez Fundację Komunikacji Społecznej i Magazyn Rodzice na kreatywne i twórcze spędzanie czasu z dzieckiem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54982 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 sierpnia 2006