0 1 0 0 0 8.06.2006Jeden Actimel® – potrójna ochrona – rusza masowa edukacja konsumentówRuszyła masowa akcja edukacyjna, w której konsultanci informują na temat naturalnych mechanizmów odporności i sposobu działania Actimela®. W czerwcu i lipcu, w 163 sklepach zlokalizowanych w 57 miastach, konsultanci dotrą do ponad 500 000 konsumentów.
0 1 0 0 0 8.06.2006Jet Line reklamuje Kubusia Play na AirboardachJet Line realizuje ponownie dla firmy Maspex Wadowice (po sukcesie ubiegłorocznej kampanii airboardowej Kubuś Play) podobną promocję popularnego napoju. Kampania rozpoczęła się 1 czerwca i będzie prowadzona w największych miastach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie.
0 1 0 0 0 8.06.2006Konkurs WA-PRO na „Najlepszy wizerunek punktu sprzedaży”Producent oprogramowania dla firm WA-PRO zorganizował konkurs na najlepszy wizerunek punktu sprzedaży skierowany do swoich dealerów. WA-PRO chciało wyłonić i nagrodzić te sklepy, które najlepiej promują produkty firmy i przedstawiają czytelną i jasną informację o nich. Pierwsze miejsce zdobyło ENTRE.PL, współpracujące z WA-PRO od wielu lat.
0 1 0 0 0 8.06.2006Domestos i SALES LINK ogłaszają czerwony alarm dla bakteriiPod hasłem „Czerwony alarm dla bakterii” rozpoczęła się akcja promocyjna nowego produktu - Domestosa Red Power firmy Unilever. Za przygotowanie kreacji oraz realizację oryginalnych działań eventowo-animacyjnych dla Domestosa Red Power odpowiedzialna jest agencja SALES LINK we współpracy z Unilever Polska. Agencja odpowiada również za kreację materiałów BTL wprowadzające na rynek nowy produkt Domestos 5x - kolejną nowość w portfolio marki Domestos.
0 1 0 0 0 7.06.2006Mundialowe kampanie z PIA w sportbarachPolonia Indoor Advertising, czołowa agencja na rynku reklamy wewnętrznej, przygotowała dla swoich klientów specjalny pakiet na czas trwania mundialu. W blisko 1200 pubach i restauracjach (m.in. w Champions Sport Bar, Rooster i Papparazzi) wyposażonych w telewizory i telebimy, na których będzie można oglądać mecze drużyn narodowych, pojawią się reklamy firm kosmetycznych, motoryzacyjnych, operatorów sieci telefonii komórkowej, a także portale buchmacherskie, przyjmujące zakłady sportowe.
0 1 0 0 0 7.06.2006Studio DN dla magazynu BRIEFNa rynku ukazał się Pierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży BRIEF w odświeżonej szacie graficznej oraz z nowym logo. Autorem logotypu miesięcznika jest Studio DN.
0 1 0 0 0 7.06.2006Zozole do picia w JustJust przygotował telewizyjny spot reklamowy wspierający wprowadzenie na rynek napoju musującego pod marką Zozole, produkowanego przez Hoop S.A. na licencji Mieszko S.A.
0 1 0 0 0 7.06.2006Kompania Piwowarska wybrała agencje PRKompania Piwowarska SA zakończyła proces przeglądu agencji PR dla marek ze swojego portfela trwający od stycznia br.
0 1 0 0 0 7.06.2006VIVA Polska idealnie dopasowana do gustów młodzieżyVIVA Polska to telewizja muzyczna nastawiona na komunikowanie z wymagającą młodszą widownią. Aż 60 proc. jej odbiorców to widzowie w wieku od 13 do 29 lat. W maju stacja uplasowała się na 6. pozycji wśród polskich kanałów telewizyjnych oglądanych przez widzów w tej grupie wiekowej (all 13-29)*. Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika także, że blisko 80 proc. gości odwiedzających serwis internetowy telewizji VIVA Polska ma nie więcej niż 24 lata.
0 1 0 0 0 7.06.2006Rekordowy 10. Piknik Naukowy Bis Polskiego RadiaW sobotę 3 czerwca 2006 r. na Rynku Nowego Miasta i na Podzamczu w Warszawie odbył się jubileuszowy 10. Piknik Naukowy BIS Polskiego Radia. Mottem tegorocznej imprezy było hasło „Świat za 10 lat”.