Polskie Radio Wrocław przechodzi metamorfozę
  • 0
  • 1
4.09.2006

Polskie Radio Wrocław przechodzi metamorfozę

Słuchacze Polskiego Radia Wrocław wybierają tę stację ze względu na informację oraz muzykę. W badaniach są to dwa najczęściej wskazywane wyróżniki stacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

4 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.09.2006

Internet z widokiem na... wp.pl

Dziś, tj. 4 września ruszyła silna, ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski. Oparto ją na oryginalnej zabawie kontekstem – wszystkie wykorzystane w kampanii hasła i layouty reklamowe nawiązują do sytuacji, w której odbiorca przekazu aktualnie się znajduje. Siła kampanii polega na aktywnym wykorzystaniu mediów niestandardowych. Media tradycyjne i tradycyjne nośniki reklamowe (wykorzystane jednak w sposób nietuzinkowy) stanowią istotne wsparcie kampanii.