Elans.pl - internauci pytają, eksperci dzielą się wiedzą
  • 0
  • 1
4.09.2006

Elans.pl – internauci pytają, eksperci dzielą się wiedzą

Portal Elans.pl powstał z myślą o prezentacji działalności specjalistów i firm w internecie, w oparciu o ideę dzielenia się ekspercką wiedzą. Celem portalu jest zapewnienie internautom dostępu do informacji, bazy wiedzy i fachowych treści, a także wspieranie specjalistów w kreatywnych działaniach promocyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 września 2006

1 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2006

Zobacz w marce przyjaciela

Profesjonalista, bogacz i przyjaciel... Wzbudza zaufanie... Kojarzy się z bezpieczeństwem i zadowoleniem... Takie cechy przypisują produktom markowym Polacy, którzy uczestniczyli w badaniu „Co Polacy sądzą o marce 2006”. Badania są częścią trzeciej edycji ogólnopolskiego projektu edukacyjnego „Wybierz Markowe” zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka. „Zobacz w marce przyjaciela” to hasło kampanii, która rozpoczęła się 30 sierpnia.