0 1 0 30.10.2006Dzięki programowi „Pomóżmy razem” Organizacje szkolące psy dla osób najbardziej potrzebujących otrzymały pierwsze szczeniaki labradora25. października 2006r. w Starym Browarze w Poznaniu odbyło się spotkanie prasowe, prezentujące ogólnopolski program „Pomóżmy razem”, podczas którego producent marki Velvet przekazał Fundacji na rzecz Osób Niewidomych Labrador Pies Przewodnik, Fundacji Przyjaźni Ludzi i Zwierząt CZE-NE-KA oraz Grupie Ratownictwa Specjalistycznego OSP Łódź sześć szczeniaków labradora.
0 1 0 30.10.2006Słodko ze Studio DNW ramach umowy o stałej współpracy pomiędzy firmami Bakoma i Studio DN powstała nowa marka deserów mlecznych Satino.
0 1 0 30.10.2006Coca-Coli świąteczne przygotowania…, czyli radość, która płynie z obdarowywaniaJuż w pierwszych dniach listopada Coca-Cola rozpoczyna cykl działań wchodzących w skład bardzo bogatego programu świątecznego.
0 1 0 30.10.2006illy w puszce pop-artWłoski producent kawy illy przygotował dla swoich klientów nie lada niespodziankę. Tuż przed świętami na rynku pojawi się limitowana wersja illy w nowej ekskluzywnej puszce. Uznawane za najlepsze na świecie włoskie espresso będzie można kupić w oryginalnym opakowaniu ozdobionym pracą kultowego artysty pop-artu Jamesa Rosenquista.
0 1 0 30.10.2006ECCO Walkathon 2006 – Warszawiacy najchętniej pomagali WWFDruga edycja międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon odbyła się 23 września 2006 roku na Polu Mokotowskim w Warszawie. Tegoroczny Spacer Ludzi Dobrej Woli pobił wszelkie rekordy. W charytatywnym spacerze wzięło udział prawie 15 tysięcy osób, czyli ponad dwa razy więcej niż w ubiegłym roku. Spacerowicze pokonali łącznie prawie 127 tysięcy kilometrów i uzbierali dla trzech organizacji charytatywnych 507 048 złotych. Projektem, który otrzymał największe wsparcie była inicjatywa WWF.
0 1 0 30.10.2006Europrodukt 2006 wręczony DPD Masterlink27 października w Ministerstwie Gospodarki odbyła się uroczystość wręczenia nagród w jubileuszowej X edycji konkursu Europrodukt.
0 1 0 30.10.2006Fructis: renowacjaAgencja Publicis przygotowała kampanię informującą o nowej formule szamponu Garnier Fructis
0 1 0 30.10.2006Warsaw Point” jeszcze bardziej elitarny i warszawskiListopadowy numer „Warsaw Point” wyszedł na rynek z nowym layoutem. „Warsaw Point” to ekskluzywny magazyn traktujący o życiu kulturalnym i społecznym stolicy. Magazyn ewaluował od kilku miesięcy, odkąd został utworzony nowy zespół redakcyjny, a jego szefową została Krystyna Lewenfisz-Kulesza, warszawianka z urodzenia i przekonania.
0 1 0 30.10.2006Znajdź swoich znajomych i sąsiadów w Osobie.plSerwis Osobie.pl wzbogacił się o nowy mechanizm – tzw. geo lokalizację, która pozwala użytkownikom na znalezienie znajomych z tego samego miasta, a nawet ulicy.
0 1 0 30.10.2006Marketing e-mailowy przyjazny klientowi?K. Newcomb, E-mail Marketers Must Get Relevant, "ClickZ", 26.10.2006 Najnowsze badania przeprowadzone przez Jupiter Research pokazują, że - mimo iż wciąż otrzymujemy podobną liczbę e-maili - spędzamy mniej czasu na przeglądaniu swojej poczty. David Daniels alarmuje, że marketerzy przywiązują zbyt małą wagę do odpowiedniej personalizacji ofert i segmentacji potencjalnych klientów.