Espresso

22 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.09.2006

Kalkulator Adkontekstu potęguje jego moc

Na przestrzeni roku zasięg witryn uczestniczących w programie Adkontekst wzrósł niemal do 80%. Przekaz reklamowy, emitowany w systemie reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, dociera tym samym do 10 milionów internautów. Twórcy Adkontekstu optymalizują jego możliwości, wprowadzając specjalny kalkulator, dzięki któremu każdy reklamodawca będzie mógł szybko i łatwo dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości.

21 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.09.2006

Wrześniowy weekend dla zdrowia malucha

Już w najbliższy weekend rusza druga edycja Akcji bezpłatnych badań profilaktycznych dla dzieci w wieku 0-5 lat „Mamo, to ja – pamiętaj o moim zdrowiu”. W roku ubiegłym podczas dwóch dni trwania Akcji udało się przebadać łącznie około 2 tysięcy maluchów. W tym roku Organizator – miesięcznik Mamo, to ja oraz Partner Medyczny Akcji – sieć klinik LUX MED planują zwiększyć liczbę dzieci, które skorzystają z bezpłatnej wizyty u specjalisty. Będzie to możliwe m.in. dzięki włączeniu do Akcji dodatkowej kliniki, która nie brała udziału w akcji zeszłorocznej – kliniki LUX MED w Krakowie.

Poprzednie Następne