0 1 0 0 0 22.09.2006Akcja Danone „Podziel się posiłkiem” w ponad 230 sklepach wielkopowierzchniowychWe wrześniu koncern Danone rozpoczął kolejną edycję akcji „Podziel się posiłkiem”, dzięki której wpływy ze sprzedaży zakupów produktów firmy wspierają fundusz przeznaczony na finansowanie posiłków dla niedożywionych dzieci.
0 1 0 0 0 22.09.2006Kalkulator Adkontekstu potęguje jego mocNa przestrzeni roku zasięg witryn uczestniczących w programie Adkontekst wzrósł niemal do 80%. Przekaz reklamowy, emitowany w systemie reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, dociera tym samym do 10 milionów internautów. Twórcy Adkontekstu optymalizują jego możliwości, wprowadzając specjalny kalkulator, dzięki któremu każdy reklamodawca będzie mógł szybko i łatwo dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości.
0 4 0 0 0 22.09.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za lipiec 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2006 roku.
0 1 0 0 0 22.09.2006Cityboard Media wspiera VI Dzień PapieskiCityboard Media po raz kolejny angażuję się w promocję Dnia Papieskiego, przygotowanego przez Fundację Świętego Mikołaja, we współpracy z Fundacją „Dzieło Nowego Tysiąclecia".
0 1 0 0 0 21.09.2006Nagroda specjalna dla Floriana Felsa i Wydawnictwa Axel SpringerFlorian Fels i Wydawnictwo Axel Springer Polska laureatem nagrody specjalnej przyznanej przez Grupę CR Media z okazji 10 rocznicy istnienia spółki na rynku.
0 1 0 0 0 21.09.2006Sobieski na rybachJuż po raz czwarty odbędą się Mistrzostwa Europy w Łowieniu Szczupaków „The Vastervik European Pike Challenge 2006”. W tym roku wśród około trzydziestu drużyn, które zgłosiły chęć udziału w zawodach, mocną reprezentację wystawi elitarny klub BASS Champions Team Sobieski.
0 1 0 0 0 21.09.2006Wrześniowy weekend dla zdrowia maluchaJuż w najbliższy weekend rusza druga edycja Akcji bezpłatnych badań profilaktycznych dla dzieci w wieku 0-5 lat „Mamo, to ja – pamiętaj o moim zdrowiu”. W roku ubiegłym podczas dwóch dni trwania Akcji udało się przebadać łącznie około 2 tysięcy maluchów. W tym roku Organizator – miesięcznik Mamo, to ja oraz Partner Medyczny Akcji – sieć klinik LUX MED planują zwiększyć liczbę dzieci, które skorzystają z bezpłatnej wizyty u specjalisty. Będzie to możliwe m.in. dzięki włączeniu do Akcji dodatkowej kliniki, która nie brała udziału w akcji zeszłorocznej – kliniki LUX MED w Krakowie.
0 1 0 0 0 21.09.2006Premiera programu Royal Club na TT WARSAW TOUR & TRAVELNowy prestiżowy program lojalnościowy Royal Club zostanie po raz pierwszy zaprezentowany na Międzynarodowych targach turystycznych TT WARSAW TOUR & TRAVEL 21-23 września w PKiN.
0 1 0 0 0 21.09.200615. urodziny NAJ InternationalNAJ International obchodzi piętnastolecie istnienia, akcentując zmianę w profilu działalności. Najstarszy krajowy doradca personalny zyskuje także nowe logo oraz odmienioną stronę internetową.
0 1 0 0 0 21.09.2006Niezwykła zabawa dla najmłodszych od Storck i Digital OneOdnowiony, jeszcze bardziej atrakcyjny serwis internetowy Klubu Mamba czeka na młodych użytkowników na www.mamba-klub.pl.