Espresso

13 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2006

Experiential marketing – jak go ugryźć?

K. Maddox, Survey shines spotlight on ‘experiential marketing’, "BtoB", 6.09.2006 Dobre zdefiniowanie pojęć na pewno ułatwia pracę w każdej dziedzinie. Tymczasem z opisywanych w artykule badań wynika, że niektóre pojęcia marketingowe są różnie rozumiane przez używające je osoby. I z tego – między innymi – powodu często dochodzi do sytuacji, w której w żaden sposób nie mierzy się efektywności działań z zakresu experiential marketingu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2006

ABC marketingu mobilnego (cz. 1)

L. Marriott, The ABCs of Mobile Marketing, Part 1, "ClickZ", 7.09.2006 Marketing mobilny staje się coraz poważniejszą formą komunikacji z potencjalnymi klientami. Autorka opisuje jego zalety nie tylko jako samodzielnego kanału przesyłu informacji reklamowo-promocyjnych, lecz także jako czynnika wspomagającego kampanie prowadzone przy użyciu innych technik oddziaływania. Zwraca również uwagę na wykorzystanie medium dla potrzeb organizacji pożytku publicznego.

12 września 2006

Poprzednie Następne