0 0 0 0 0 28.06.2006MasterCard wprowadza nową markę korporacyjnąMasterCard Inc. (NYSE:MA) ogłosił dziś, że macierzysta firma MasterCard International wprowadza nową nazwę korporacyjną - MasterCard Worldwide. Spółka zaprezentowała nowe logo i nowe hasło korporacyjne (tagline) - The Heart of Commerce™, które oddają jej zintegrowaną, światową strukturę i strategiczną wizję rozwoju handlu na całym świecie.
0 0 0 0 0 28.06.2006„Gorące czwartki” w Wirtualnej PolsceW każdy wakacyjny czwartek w Pasażu Handlowym Wirtualnej Polski czekają na Internautów gorące oferty turystyczne. Specjalna akcja promocyjna – „Gorące Czwartki” trwać będzie przez całe lato. Właśnie w te dni zakupić będzie można, po korzystnych cenach, atrakcyjne wycieczki do najpiękniejszych miejsc świata. Partnerem Wirtualnej Polski w tym przedsięwzięciu jest portal turystyczny VTrip.pl.
0 1 0 0 0 28.06.2006CR Media Consulting w rankingu ROCE 2005CR Media Consulting jako jedna z trzech działających na rynku mediów znalazła się w rankingu ROCE 2005 r.
0 1 0 0 0 28.06.2006Paralotna w partyzanckiej rekrutacjiAgencja Paralotna przygotowała nietypową akcję rekrutacyjną. Po mało efektywnych ogłoszeniach w prasie ogólnopolskiej i branżowej agencja postanowiła dotrzeć ze swoim komunikatem bezpośrednio do potencjalnej grupy zainteresowanych i przygotowała akcję marketingu partyzanckiego.
0 1 0 0 0 28.06.2006Weber Shandwick dla firmy MerckAgencja Weber Shandwick rozpoczęła pierwszy etap popularyzacji „Raportu Feminatalu N” przygotowanego w oparciu o zlecone przez firmę Merck Sp. z o.o. badanie stylu życia kobiet w ciąży i matek karmiących piersią. Badanie zostało zrealizowane w okresie luty - kwiecień tego roku przez instytut SMG/KRC Millward Brown Co.
0 0 0 0 0 28.06.2006Położne wybrały proszek JELPPolskie Towarzystwo Położnych, skupiające położne z całego kraju pod przewodnictwem Pani Prezes - Grażyny Iwanowicz-Palus, przyznało 19 maja 2006 r. wyróżnienia trzem firmom szczególnie dbającym o bezpieczeństwo, zdrowie i potrzeby dzieci. W kategorii środków piorących wyróżnienie Polskich Położnych, a więc osób najlepiej znających potrzeby najmłodszych, zyskała marka JELP. Polskie Towarzystwo Położnych uznało hipoalergiczny proszek do prania JELP za „najdelikatniejszy i najbezpieczniejszy produkt dla noworodków i niemowląt”.
0 1 0 0 0 28.06.2006Jubileuszowy Web Award 2006The Web Marketing Association organizator WebAward Competition ogłosił rozpoczęcie oceniania zgłoszonych prac. Obecna edycja jest dziesiątą w historii konkursu oceniającego serwisy www w 96 kategoriach.
0 0 0 0 0 28.06.2006Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych skorzysta z usług TAITelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o., jedna z wiodących firm na rynku informacji gospodarczej i usług telemarketingowych, wygrała przetarg na obsługę infolinii Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
0 0 0 0 0 28.06.2006Click5 wdraża Google Maps w serwisie Red Bull City RageWystartowała strona "Red Bull City Rage" promująca projekt filmowy Le Parkour firmy Red Bull, umożliwiający najbardziej utalentowanym zespołom zaangażowanym w ten nowy, miejski sport, nakręcenie profesjonalnych filmów w największych, polskich miastach.
0 0 0 0 0 28.06.2006PKO BP na Mistrzostwach Świata z HYPERmediaHYPERmedia przygotowała dla PKO Banku Polskiego serwis poświęcony Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej. Miejsce Szaranowicza, Gmocha czy Borka zajął Kabaret Moralnego Niepokoju, który, z charakterystyczną dla swojego poczucia humoru ironią, komentuje najważniejsze spotkania Mundialu.