0 1 0 0 0 13.09.2006W poszukiwaniu sponsoraA. Santicola, Seven Steps to Sponsorship Success, "FundRaising Success", 5.09.2006 Niełatwo jest znaleźć sponsora, jednak jeszcze trudniej wyszukać taką firmę czy osobę, współpraca z którą przyniesie największe korzyści. Autorka – powołując się na Patricka Pierce’a – każe wziąć pod uwagę siedem czynników decydujących o udanej kooperacji.
0 1 0 0 0 13.09.2006Experiential marketing – jak go ugryźć?K. Maddox, Survey shines spotlight on ‘experiential marketing’, "BtoB", 6.09.2006 Dobre zdefiniowanie pojęć na pewno ułatwia pracę w każdej dziedzinie. Tymczasem z opisywanych w artykule badań wynika, że niektóre pojęcia marketingowe są różnie rozumiane przez używające je osoby. I z tego – między innymi – powodu często dochodzi do sytuacji, w której w żaden sposób nie mierzy się efektywności działań z zakresu experiential marketingu.
0 1 0 0 0 13.09.2006ABC marketingu mobilnego (cz. 1)L. Marriott, The ABCs of Mobile Marketing, Part 1, "ClickZ", 7.09.2006 Marketing mobilny staje się coraz poważniejszą formą komunikacji z potencjalnymi klientami. Autorka opisuje jego zalety nie tylko jako samodzielnego kanału przesyłu informacji reklamowo-promocyjnych, lecz także jako czynnika wspomagającego kampanie prowadzone przy użyciu innych technik oddziaływania. Zwraca również uwagę na wykorzystanie medium dla potrzeb organizacji pożytku publicznego.
0 2 0 0 0 12.09.2006Kobiety w dużych miastach wybierają RMF FMRMF FM umacnia swoją pozycję wśród kobiet mieszkających w dużych miastach. Najnowsze wyniki badań Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company potwierdzają sympatię kobiet do RMF FM. Udział RMF w tej atrakcyjnej grupie docelowej wzrósł do 18,2%.
0 1 0 0 0 12.09.2006Casa di Italia – nowe opakowania dla Delecty przygotowane przez GRAFW lipcu 2006 w asortymencie Delecty pojawiły się zupełnie nowe produkty – gotowe sosy włoskie Casa di Italia – w opakowaniach przygotowanych przez Agencję Reklamową GRAF z Torunia.
0 1 0 0 0 12.09.2006Film promocyjny dla Colgate PalmoliveKontynuując współpracę z firmą Colgate Palmolive Polska, Agencja Reklamowa GRAF z Torunia wzięła udział w przygotowaniu programu szkolnego, poświęconego higienie jamy ustnej wśród dzieci.
0 1 0 0 0 12.09.2006Dalsza współpraca Agencji Reklamowej GRAF z firmą Boots HealthcareW lipcu 2006 Agencja Reklamowa GRAF z Torunia przygotowała serię materiałów POS dla marki Nurofen Dla Dzieci. Prace agencji objęły kreację i produkcję gadżetów promocyjnych dla lekarzy i ich najmłodszych pacjentów. Wśród przygotowanych przez GRAF materiałów znalazły się m.in. „wzrostomierz”, magnesy oraz tatuaże dla dzieci.
0 1 0 0 0 12.09.2006INSIGNIA w butach McArthurAgencja interaktywna INSIGNIA obsłuży markę McArthur w internecie.
0 1 0 0 0 12.09.2006Dalsza współpraca Agencji Reklamowej GRAF z firmą DanoneW lipcu 2006 Agencja Reklamowa GRAF z Torunia przygotowała serię POSM dla firmy Danone. Prace Agencji objęły kreację materiałów dla takich marek, jak: Danio, Jogurt Pyszny, Jogurt Aksamitny, Dzbanek Rodzinny oraz Gratka. Wśród przygotowanych projektów znalazły się m.in. plakaty, wobblery, owijki na palety, roll upy, ogłoszenia do prasy handlowej itp.
0 1 0 0 0 12.09.2006Nowy klient Cruso Public RelationsOd 1 września 2006 roku, agencja Cruso Public Relations, rozpoczęła współpracę z firmą Hygienika Spółka Akcyjna, producentem artykułów do higieny osobistej dla całej rodziny. Do głównych zadań agencji należą działania z zakresu PR produktowego, dotyczące dwóch marek: Linell i Bambino. Umowa z Higieniką obowiązuje do końca 2006 roku.