0 1 0 28.11.2006Nowa kampania proszku ArielAriel rozpoczął największą i najbardziej wszechstronną kampanię w historii proszków do prania w Polsce.
0 1 0 28.11.2006Madson & Grey nowym graczem na rynku outdoorObsługująca wielkoformatowe kampanie reklamy zewnętrznej firma Madson & Grey, należąca obok firm: Mahogany-Grey PR, Remorex oraz Mahogany-Grey Industry do polsko-niemieckiej grupy MG-AG [Allgemeine Geshaftsbedingungen], rozpoczęła jesienią br. działalność na polskim rynku.
0 1 0 28.11.2006ORLEN – jedna z najcenniejszych marek w PolscePKN ORLEN zajął drugie miejsce w ”Rankingu najcenniejszych polskich marek” organizowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Wartość marki ORLEN została wyceniona na 2,4 mld zł i wzrosła w stosunku do ubiegłego roku o ponad 22%.
0 1 0 28.11.2006Advertiva wyodrębnia nową strukturę zajmującą się obsługą programów lojalnościowychAgencja Reklamowa Advertiva wyodrębniła strukturę zajmującą się kompleksową obsługą programów lojalnościowych i motywacyjnych. W tym celu stworzona została marka “Advertiva Loyalty Solutions” oraz uruchomiona została strona internetowa poświęcona tematyce programów.
0 1 0 28.11.2006Spółka 4fun.tv S.A. wchodzi w produkcję treści dla rynku mobilnegoSpółka 4fun.tv dokonała właśnie przejęcia spółki Cat Mood. Dzięki tej akwizycji, 4fun.tv zamierza znacząco wzmocnić swój udział na rynku dostawców treści video i serwisów interaktywnych do sieci komórkowych. Jest to pierwsza z dwóch planowanych akwizycji, które mają nastąpić jeszcze przed debiutem giełdowym, planowanym na przełomie I i II kwartału 2007 r. Spółka chce pozyskać z rynku ok. 20 mln zł., które przeznaczy na rozwój interaktywnej platformy multimedialnej w formatach przystosowanych do nowych mediów IPTV i telefonii komórkowej 3G.
0 1 0 28.11.2006Hennessy MixW sobotę 28 listopada w klubie Foksal 19 odbyło się niecodzienne wydarzenie – mini mistrzostwa w komponowaniu koktajli na bazie ekskluzywnego koniaku Hennessy.
0 1 0 28.11.2006„Ekspresowy Boarding” w easyJeteasyJet, wiodąca europejska tania linia lotnicza, ogłosiła dziś wprowadzenie nowej, dodatkowej usługi - "Ekspresowy Boarding". Jest ona adresowana do osób, które chciałyby znaleźć się w grupie 20 pasażerów w pierwszej kolejności wpuszczonych na pokład.
0 1 0 28.11.2006Nowy adres dla rodziców – Kindi.plKindi.pl to serwis społecznościowy dla rodziców. Chce stać się adresem numer jeden dla rodziców szukających pomocy, porad, opinii o produktach dla dzieci, którzy chcą poznawać innych rodziców lub też po prostu chcą się pochwalić swoimi pociechami.
0 1 0 28.11.2006Zapowiada się rekordowy rok w przychodach Call Center PolandJak wynika z badań Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i TNS OBOP, 71% firm korzysta z marketingu bezpośredniego. Tendencję tę potwierdza także Call Center Poland, lider rynku usług call center, która zanotowała rekordową liczbę klientów i prowadzonych projektów. Najwięcej klientów korzysta z usług obsługi procesów telesprzedaży i infolinii, jednak ostatnio szczególnym zainteresowaniem cieszyły się sondaże CATI prowadzone przez dział Researcher na zlecenie firm badawczych przed ostatnimi wyborami samorządowymi.
0 1 0 28.11.2006Zagraj z MAOAM w MEMO21 listopada, na polskiej stronie www.maoam.com, rozpoczął się konkurs dla fanów gier internetowych. Główne nagrody w konkursie to zestawy klocków Lego oraz słodyczy Maoam.