0 1 0 0 0 29.09.2006McCann-Erickson autorem kampanii dla Maestro®Agencja reklamowa McCann-Erickson przygotowała kreację kampanii kart debetowych Maestro (MasterCard Europe) pod hasłem „Maestro. Gotówka Nowej Generacji”.
0 1 0 0 0 29.09.2006Grupa Fresh zmienia adresGrupa Fresh zmienia siedzibę. Od 2 października agencja będzie działać pod adresem: ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań. Nowy będzie również numer telefonu: +48 61 6540400.
0 1 0 0 0 29.09.2006Rozpoczyna się drugi koszykarski turniej gwiazd „Kasztelan Basketball Cup 2006”Dziś rozpoczyna się drugi koszykarski turniej Kasztelan Basketball Cup 2006, po raz kolejny sponsorowany przez markę Kasztelan z portolio Carlsberg Polska.
0 1 0 0 0 29.09.2006HP sponsoruje tegoroczne Mistrzostwa Polski w racketlonieW dniach 4 i 5 listopada br. rozegrane zostaną Mistrzostwa Polski w Racketlonie, HP Racketlon Cup 2006. Odbędą się one w nowoczesnym ośrodku sportowym „Stacja Nowa Gdynia” w Zgierzu pod Łodzią. Jak przed rokiem organizatorzy przygotowali rywalizację w trzech kategoriach: men open, women open oraz men 45+. Mistrzostwa będą także okazją do otwarcia nowej polskiej klasyfikacji – studentów. Tegoroczne III Mistrzostwa Polski Racketlon Cup odbędą się dzięki zaangażowaniu firmy HP, która została tytularnym sponsorem mistrzostw.
0 1 0 0 0 29.09.2006„Kruszwica” promuje FloriolZakłady Tłuszczowe „Kruszwica” to lider na polskim rynku tłuszczów roślinnych, kojarzony przede wszystkim z bardzo popularnym Olejem Kujawskim. Obecnie firma koncentruje się na wprowadzeniu na rynek nowej marki oleju rzepakowego Floriol.
0 1 0 0 0 29.09.2006Webtel obsługuje ChiquitęRuszają dwie równoległe SMS-owe akcje promocyjne bananów Chiquita obsługiwane przez Webtel – Interactive Solutions.
0 1 0 0 0 29.09.2006„Relaunch” Agencji JETOd 2 października 2006 roku funkcjonuje nowa strona internetowa Agencji JET. Strona www.jet.com.pl/, wraz z nowym logo, to symbol dynamicznych zmian jakie miały miejsce w agencji w czasie ostatnich lat.
0 1 0 0 2 29.09.2006Spółka Polskie Centrum Marketingowe rozpoczyna kampanię promującą pracę w telemarketinguNa rynku pracy panuje przekonanie, że praca Konsultanta Telefonicznego jest pracą tymczasową, banalną i mało rozwojową. W związku z tym stereotypem PCM organizuje kampanię, której celem jest pokazanie, jak duży i ważny jest to rynek pracy oraz zaprezentowanie zalet zatrudnienia w telemarketingu. Kampania ta ma przekonać rynek, że praca w charakterze Konsultanta Telefonicznego jest bardzo ciekawym i cennym doświadczeniem dającym duże możliwości rozwoju.
0 1 0 0 0 29.09.2006Kanał telewizyjny Travel Channel i Mmd Polska razemNa początku października br. Travel Channel International Ltd. i Mmd Polska rozpoczynają współpracę w zakresie obsługi marketingowej i PR. Obejmować ona będzie głównie działania media relations oraz promocję programów emitowanych na antenie kanału.
0 1 0 0 0 29.09.2006Niezwykłe dzieło kandydatek na Miss World oraz podopiecznych Fundacji „Trzeba Marzyć”Fundacja Trzeba marzy zaprasza do aukcji charytatywnej na Allegro. Przedmiotem aukcji jest obraz namalowany przez kandydatki na Miss World oraz podopiecznych Fundacji "Trzeba Marzyć". Dzieło powstało 7 września podczas spotkania Finalistek Miss z chorymi dziećmi w Gdyni.