McCann-Erickson autorem kampanii dla Maestro® - Marketing przy Kawie
McCann-Erickson autorem kampanii dla Maestro®
  • 0
  • 1
29.09.2006

McCann-Erickson autorem kampanii dla Maestro®

Agencja reklamowa McCann-Erickson przygotowała kreację kampanii kart debetowych Maestro (MasterCard Europe) pod hasłem „Maestro. Gotówka Nowej Generacji”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2006

HP sponsoruje tegoroczne Mistrzostwa Polski w racketlonie

W dniach 4 i 5 listopada br. rozegrane zostaną Mistrzostwa Polski w Racketlonie, HP Racketlon Cup 2006. Odbędą się one w nowoczesnym ośrodku sportowym „Stacja Nowa Gdynia” w Zgierzu pod Łodzią. Jak przed rokiem organizatorzy przygotowali rywalizację w trzech kategoriach: men open, women open oraz men 45+. Mistrzostwa będą także okazją do otwarcia nowej polskiej klasyfikacji – studentów. Tegoroczne III Mistrzostwa Polski Racketlon Cup odbędą się dzięki zaangażowaniu firmy HP, która została tytularnym sponsorem mistrzostw.