Spółka Polskie Centrum Marketingowe rozpoczyna kampanię promującą pracę w telemarketingu
  • 0
  • 1
29.09.2006

Spółka Polskie Centrum Marketingowe rozpoczyna kampanię promującą pracę w telemarketingu

Na rynku pracy panuje przekonanie, że praca Konsultanta Telefonicznego jest pracą tymczasową, banalną i mało rozwojową. W związku z tym stereotypem PCM organizuje kampanię, której celem jest pokazanie, jak duży i ważny jest to rynek pracy oraz zaprezentowanie zalet zatrudnienia w telemarketingu. Kampania ta ma przekonać rynek, że praca w charakterze Konsultanta Telefonicznego jest bardzo ciekawym i cennym doświadczeniem dającym duże możliwości rozwoju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

TELEMARKETER

15 lat temu

jakie 100 zalet?????...

jakie 100 zalet??????? CHYBA NA SILE WYMYSLANYCH :(((( ZNAJDE NAJWYZEJ 10

Rozwiń komentarze

29 września 2006