„Kruszwica” promuje Floriol - Marketing przy Kawie
„Kruszwica” promuje Floriol
  • 0
  • 1
29.09.2006

„Kruszwica” promuje Floriol

Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” to lider na polskim rynku tłuszczów roślinnych, kojarzony przede wszystkim z bardzo popularnym Olejem Kujawskim. Obecnie firma koncentruje się na wprowadzeniu na rynek nowej marki oleju rzepakowego Floriol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2006

Spółka Polskie Centrum Marketingowe rozpoczyna kampanię promującą pracę w telemarketingu

Na rynku pracy panuje przekonanie, że praca Konsultanta Telefonicznego jest pracą tymczasową, banalną i mało rozwojową. W związku z tym stereotypem PCM organizuje kampanię, której celem jest pokazanie, jak duży i ważny jest to rynek pracy oraz zaprezentowanie zalet zatrudnienia w telemarketingu. Kampania ta ma przekonać rynek, że praca w charakterze Konsultanta Telefonicznego jest bardzo ciekawym i cennym doświadczeniem dającym duże możliwości rozwoju.