0 1 0 0 0 16.10.2006RMF MAXXX rośnieSieć radiowa RMF MAXXX sukcesywnie zwiększa słuchalność i zyskuje nowych słuchaczy.
0 1 0 0 0 16.10.2006Interaktywne sprzątanie domu w nowym serwisie ViledyAgencja Venti przygotowała interaktywną prezentację produktów gospodarstwa domowego marki Vileda (dom.vileda.pl), oraz serwis internetowy tej firmy przeznaczony dla jej polskich klientów (www.vileda.pl).
0 1 0 0 0 16.10.2006Żywioł i nowoczesność, czyli Wirtualna Polska widziana oczami InternautówGdyby Wirtualna Polska była kobietą, miałaby twarz Marylin Monroe, biust Evy Longorii, jeździłaby wyrafinowanym Ferrari 599 GTB Fiorano, zamieniając go od czasu do czasu na ultra-szybki Koenigsegg CCR i podróżowałaby do Polinezji Francuskiej oraz Indii. Najchętniej odpoczywałaby jednak na granicy Brazylii i Argentyny, obserwując potężny wodospad Iguacu. Znakiem Zodiaku, z którym użytkownicy kojarzą WP, jest Panna, a zatem solidność, uporządkowanie oraz obowiązkowość.
0 1 0 0 0 13.10.2006Profil StudentWraz z początkiem roku akademickiego Polonia Indoor Advertising wprowadziła do sprzedaży nowy produkt – pakiet profilowany Student. Z pakietu skorzystała już znana marka odzieżowa House oraz popularna Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua.
0 1 0 0 0 13.10.2006CR Media Consulting przygotowała ofertę reklamy w polskiej prasie na Wyspach BrytyjskichDział Prasowy CR Media Consulting przygotował ofertę, która ma zainteresować reklamodawców prasą polonijną w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Oferta dotyczy sześciu najważniejszych tytułów, dwóch z Wielkiej Brytanii i czterech w Irlandii: Polish Express, Cooltura, Polska Gazeta, Polski Express, Życie w Irlandii, Polski Herald.
0 1 0 0 0 13.10.2006LUKAS Bank i Janmedia dla studentówW pierwszych dniach października wraz z wprowadzeniem przez LUKAS Bank oferty dla studentów powstała nowa strona internetowa www.kontostudent.pl. Głównym celem strony jest zapoznanie i zachęcenie studentów do skorzystania z nowej oferty bankowej.
0 1 0 0 0 13.10.2006J&S Cup nominowany do dwóch nagród DEMESJ&S Cup Międzynarodowy Turniej Tenisowy Kobiet z cyklu Sony Ericsson, rozgrywany na przełomie kwietnia i maja 2006 w Warszawie, otrzymał nominacje do Prestiżowej Nagrody Biznesu Sportowego DEMES 2006 w dwóch kategoriach: Wydarzenie Sportowe oraz Sportowa Marka.
0 1 0 0 0 13.10.2006Co w WARS-ie piszczyWARS S.A. w ostatnich 2 tygodniach września przeprowadził badanie ankietowe wśród pasażerów pociągów pasażerskich. Miało ono na celu określenie m.in.: potrzeb rynku, klienta docelowego, wieku gości podróżujących.
0 1 0 0 0 13.10.2006Shrek w świecie ubezpieczeńAgencja Communication Unlimited wygrała przetarg na realizację kampanii telewizyjnej dla Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A. Niestandardowa kampania reklamowa wykorzystuje wizerunek bajkowego ogra Shreka i jego filmowych przyjaciół. Rozpocznie się 14 października o 20:00 w TVP1 i TVN i potrwa do połowy grudnia. W sumie zaplanowano ponad 2000 emisji.
0 1 0 0 0 13.10.2006Optimedia niestandardowo dla British AirwaysDom mediowy Optimedia przygotował niestandardową kampanię reklamową linii lotniczych British Airways. Kampania pod nazwą „Londyn zaczyna się w British Airways” ukaże się 16 października br. w bezpłatnym dzienniku „Metro”.