0 1 16.10.2006RMF MAXXX rośniemedia TweetSieć radiowa RMF MAXXX sukcesywnie zwiększa słuchalność i zyskuje nowych słuchaczy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.10.2006Interaktywne sprzątanie domu w nowym serwisie ViledyAgencja Venti przygotowała interaktywną prezentację produktów gospodarstwa domowego marki Vileda (dom.vileda.pl), oraz serwis internetowy tej firmy przeznaczony dla jej polskich klientów (www.vileda.pl).
0 1 0 0 0 16.10.2006Żywioł i nowoczesność, czyli Wirtualna Polska widziana oczami InternautówGdyby Wirtualna Polska była kobietą, miałaby twarz Marylin Monroe, biust Evy Longorii, jeździłaby wyrafinowanym Ferrari 599 GTB Fiorano, zamieniając go od czasu do czasu na ultra-szybki Koenigsegg CCR i podróżowałaby do Polinezji Francuskiej oraz Indii. Najchętniej odpoczywałaby jednak na granicy Brazylii i Argentyny, obserwując potężny wodospad Iguacu. Znakiem Zodiaku, z którym użytkownicy kojarzą WP, jest Panna, a zatem solidność, uporządkowanie oraz obowiązkowość.
0 1 0 0 0 13.10.2006Profil StudentWraz z początkiem roku akademickiego Polonia Indoor Advertising wprowadziła do sprzedaży nowy produkt – pakiet profilowany Student. Z pakietu skorzystała już znana marka odzieżowa House oraz popularna Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua.
0 1 0 0 0 13.10.2006CR Media Consulting przygotowała ofertę reklamy w polskiej prasie na Wyspach BrytyjskichDział Prasowy CR Media Consulting przygotował ofertę, która ma zainteresować reklamodawców prasą polonijną w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Oferta dotyczy sześciu najważniejszych tytułów, dwóch z Wielkiej Brytanii i czterech w Irlandii: Polish Express, Cooltura, Polska Gazeta, Polski Express, Życie w Irlandii, Polski Herald.