Optimedia niestandardowo dla British Airways
  • 0
  • 1
13.10.2006

Optimedia niestandardowo dla British Airways

Dom mediowy Optimedia przygotował niestandardową kampanię reklamową linii lotniczych British Airways. Kampania pod nazwą „Londyn zaczyna się w British Airways” ukaże się 16 października br. w bezpłatnym dzienniku „Metro”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52061 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

13 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2006

Cityscroll i wiata AMS na wystawie wzornictwa DESIGN.PL

W dniach 12-28.10.2006 na terenie Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie odbywa się pierwsza edycja wystawy polskiego wzornictwa przemysłowego, której hasło brzmi: „Wzornictwo jakie mamy, wzornictwo jakiego potrzebujemy”. Wśród eksponatów wystawy znajduje się nowy nośnik przewijany Cityscroll oraz wiata przystankowa. Oba produkty firmy AMS, należące do kategorii meble miejskie są przykładem realizacji wizji firmy dotyczącej zagospodarowania przestrzeni miejskiej z uwzględnieniem reklamy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2006

Mleczny start Soul and Mind i SML Ostrołęka

Spółdzielnia Mleczarska „Ostrołęka” wprowadza na rynek nową serię produktów pod marką Milandia. W skład linii wchodzi pierwsze w Polsce mleko wytwarzane w unikalnej technologii ESL (Extended Shelf Life) oraz śmietany. Wprowadzeniu marki Milandia na rynek towarzyszy kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Milandia. Tak smakuje mleko!”. Agencja Reklamowa Soul and Mind odpowiedzialna jest za strategię dla nowej marki, za działania reklamowe oraz działania wspierające dystrybucję.