0 1 0 0 0 23.10.2006Agencja 4D Media Relations pracuje dla Telepin4D Media Relations rozpoczyna pracę na rzecz telepin – marki produktów i usług w dziedzinie nowoczesnej telekomunikacji. Do zadań 4D Media Relations należeć będzie m.in. pełna obsługa w zakresie komunikacji medialnej, a także koordynacja działań public relations oraz dbanie o wizerunek marki telepin.
0 1 0 0 0 23.10.2006Studio DN dla firmy WarbudStudio DN wygrało przetarg na opracowanie systemu identyfikacji wizualnej firmy Warbud.
0 1 0 0 0 23.10.2006Webstarfestival – ostatni dzień na zgłoszenie stronJeszcze tylko do jutra - wtorek, 24 października, przyjmowane są zgłoszenia stron do konkursu Webstarfestival.
0 1 0 0 0 23.10.2006Akcja charytatywna TBWA dla Janka Meli19 października, podczas wykładu twórcy metodologii Disruption - Jean-Marie Dru, agencja TBWA zorganizowała sprzedaż książek „Disruption Live“ oraz albumów „Disruption stories“. Całość uzyskanych funduszy zostanie przekazana zdobywcy dwóch biegunów, niepełnosprawnemu Jankowi Meli.
0 1 0 0 0 23.10.2006OS3 dla 7days„Dobre i bez gadania” – pod takim hasłem trwa kampania prosprzedażowa marki 7days prowadzona przez firmę Chipita. W ramach akcji powstała niekonwencjonalna strona internetowa www.7days.pl poświęcona loterii z nagrodami. Wykonanie serwisu, kampanii on-line oraz koordynowanie konkursów internetowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia.
0 1 0 0 0 23.10.2006Muzyka z iplay’a w studenckiej promocji LUKAS BankuStudenci, którzy zdecydują się na założenie konta w LUKAS Banku, do końca roku, otrzymają specjalne kody umożliwiające pobranie utworów z serwisu muzycznego www.iplay.pl. Promocja została przygotowana przez Agencję Interaktywną Janmedia.
0 1 0 0 0 23.10.2006Podróże dla zakochanych – easygo.pl i YES BiżuteriaOd dziś zakochani mogą wyjechać w podróże swoich marzeń taniej. Ruszyła promocyjno - handlowa akcja firmy jubilerskiej YES Biżuteria i portalu turystycznego easygo.pl. W każdym z 48 Sklepów Jubilerskich YES na zakochanych klientów czekają specjalne podróżnicze rabaty na 500 tysięcy ofert z portalu easygo.pl.
0 1 0 0 0 23.10.2006delivero marketing solutionsLato tego roku przyniosło wiele rewolucyjnych zmian w obszarze agencyjnego marketing service. delivero marketing solutions jako pierwsza w Polsce wprowadziła usługę profesjonalnej obsługi logistyki materiałów marketingowych dużych i średnich firm.
0 1 0 0 0 23.10.2006Kampania internetowa Wine HouseW poniedziałek 23.10 rusza kampania internetowa specjalistycznych salonów winiarskich firmy WINE HOUSE.
0 1 0 0 0 23.10.2006Rusza nowa kampania reklamowa piwa CarlsbergDziś rusza nowa telewizyjna kampania reklamowa marki Carlsberg komunikująca cenę 2,69 PLN za butelkę lub puszkę „prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie”. Reklama jest kontynuacją kampanii reklamowej komunikującej zmianę ceny piwa Carlsberg.