0 1 23.10.2006Kampania internetowa Wine Housemarketing internetowy TweetW poniedziałek 23.10 rusza kampania internetowa specjalistycznych salonów winiarskich firmy WINE HOUSE.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54864 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.10.2006Rusza nowa kampania reklamowa piwa CarlsbergDziś rusza nowa telewizyjna kampania reklamowa marki Carlsberg komunikująca cenę 2,69 PLN za butelkę lub puszkę „prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie”. Reklama jest kontynuacją kampanii reklamowej komunikującej zmianę ceny piwa Carlsberg.
0 1 0 0 0 23.10.2006Owocne oszczędzanie – rusza kampania reklamowa Union Investment TFI S.A.OWOC PRZEMYŚLANYCH INWESTYCJI – pod takim hasłem 23 października rusza ogólnopolska kampania reklamowa Union Investment TFI S.A.
0 1 0 0 0 23.10.2006Capgemini i Partner of Promotion – przez trzy lata dla Poczty PolskiejKonsorcjum złożone ze specjalistów ds. komunikacji z Capgemini Polska i Partner of Promotion będzie pracować dla Poczty Polskiej. Współpraca obejmuje opracowanie i wdrożenie strategii oraz planu komunikacji dla nowej Strategii Rozwoju Poczty Polskiej na lata 2006-2009.
0 1 0 0 0 23.10.2006Sprzęt Siemens trzykrotnym zwycięzcą Stiftung WarentestProdukty Siemens zostały zwycięzcą tegorocznych testów Stiftung Warentest w trzech kategoriach: czajnik TW 60103 z nowej odsłony linii śniadaniowej executive edition w kategorii czajników, pralka WXLP 1241 w kategorii pralek oraz – po raz czwarty – zmywarka do zabudowy SE 55M280EU w kategorii zmywarek. Oznacza to, że nie ma lepszych produktów na rynku w danych kategoriach.