0 1 0 0 0 16.08.2006SIMPLE w Wydawnictwie Wiedza i PraktykaFirma SIMPLE S.A. zakończyła wdrożenie zintegrowanego systemu SIMPLE-SYSTEM V w jednym z największych wydawnictw w Polsce – Wydawnictwie Wiedza i Praktyka z siedzibą w Warszawie.
0 1 0 0 0 16.08.2006Nowy wizerunek Badzpierwszy.plZmieniona struktura oraz nowoczesny design witryny internetowej to wyniki realizacji strategii rozwoju Badzpierwszy.pl przyjętej w czerwcu 2006 roku. Pod adresem www.Badzpierwszy.pl znajdują się informacje dotyczące marki, oferowanych przez nią usług promocji i pozycjonowania serwisów WWW w czołowych wyszukiwarkach internetowych.
0 1 0 0 0 16.08.2006Mothership zapowiada budowanie kolejnych przedsięwzięć w grupieInteresują nas nowatorskie projekty związane z marketingiem i innowacje o wyraźnym potencjale. Szukamy nowych kierunków rozwoju, dlatego jesteśmy otwarci na współpracę z ludźmi myślącymi podobnie – mówi Tomek Grzybowski, partner zarządzający w grupie Mothership.
0 1 0 0 0 16.08.2006Gadu-Gadu ma 6 latDokładnie sześć lat temu, 15 sierpnia 2000 roku, powstał pierwszy polski komunikator internetowy Gadu-Gadu. Przebojem zdobył komputery i serca polskich internautów – już pierwszego dnia zyskał dziesięć tysięcy użytkowników. Ich liczba rosła w zawrotnym tempie. W swoje pierwsze urodziny żółte słoneczko Gadu-Gadu rozświetlało pulpity komputerów już 250 tysięcy internautów. Dziś, po sześciu latach istnienia, Gadu-Gadu jest najpopularniejszym polskim komunikatorem, z którego korzysta już blisko 6 milionów osób. Dzięki Gadu-Gadu komunikacja stała się łatwiejsza i przyjemniejsza.
0 1 0 0 0 16.08.2006On Board PR rozpoczyna współpracę ze Związkiem Szkółkarzy PolskichWspółpraca dotyczy obsługi public relations XIV Międzynarodowej Wystawy „Zieleń to życie”, największych targów roślin i ogrodów w Europie środkowo-wschodniej, organizowanej przez Związek oraz Agencję Promocji Zieleni.
0 1 0 0 0 16.08.2006Nie jedźmy! LEĆMY!Wyjaśniła się tajemnica obecności tajemniczych żółtych agentów, którzy w tym miesiącu wzbudzali sensację wśród mieszkańców Pomorza i goszczących tu turystów.
0 1 0 0 0 16.08.2006Ludzie mediów blogują na Wirtualnemedia.plWortal Wirtualnemedia.pl uruchomił nowy serwis - BLOG. Swoje blogi zdecydowali się tu pisać m.in. Krzysztof Ziemiec, Bogusław Chrabota, Grażyna Leloch, Waldemar Izdebski, Konrad Ciesiołkiewicz, Piotr Barełkowski, Robert Bernaciak, Mateusz Zaremba i Adam Dyba.
0 1 0 0 2 16.08.2006Makijaż prosto z sieciMarka popularnego makijażu Maybelline New York uruchomiła w sierpniu polską wersję międzynarodowej strony internetowej. W serwisie zastosowano nowoczesne rozwiązania, takie jak symulacje we flashu i filmy wideo. Autorem polskiej strony jest agencja interaktywna Zentropy Partners.
0 1 0 0 0 14.08.2006WARZYWKO rozszerza kategorię przypraw uniwersalnychWARZYWKO rozszerza kategorię przypraw uniwersalnych o nową linię produktów – mieszanki w wersjach smakowych. Unikalna oferta smakowa, do tej pory niedostępna na rynku, to 3 produkty: WARZYWKO z aromatycznym czosnkiem, WARZYWKO z suszonymi pomidorami, WARZYWKO o smaku wędzonego boczku.
0 1 0 0 0 14.08.2006Inwestorzy zainteresowani kupnem akcji One-2-One S.A. – redukcja do 98 procentZakończyły się zapisy na akcje One-2-One S.A. - lidera komunikacji mobilnej dla mediów oraz marketingu mobilnego, popyt na akcje był tak duży, że redukcje zapisów sięgnęły aż do 98 %.