0 1 0 0 0 23.10.2006Owocne oszczędzanie – rusza kampania reklamowa Union Investment TFI S.A.OWOC PRZEMYŚLANYCH INWESTYCJI – pod takim hasłem 23 października rusza ogólnopolska kampania reklamowa Union Investment TFI S.A.
0 1 0 0 0 23.10.2006Capgemini i Partner of Promotion – przez trzy lata dla Poczty PolskiejKonsorcjum złożone ze specjalistów ds. komunikacji z Capgemini Polska i Partner of Promotion będzie pracować dla Poczty Polskiej. Współpraca obejmuje opracowanie i wdrożenie strategii oraz planu komunikacji dla nowej Strategii Rozwoju Poczty Polskiej na lata 2006-2009.
0 1 0 0 0 23.10.2006Sprzęt Siemens trzykrotnym zwycięzcą Stiftung WarentestProdukty Siemens zostały zwycięzcą tegorocznych testów Stiftung Warentest w trzech kategoriach: czajnik TW 60103 z nowej odsłony linii śniadaniowej executive edition w kategorii czajników, pralka WXLP 1241 w kategorii pralek oraz – po raz czwarty – zmywarka do zabudowy SE 55M280EU w kategorii zmywarek. Oznacza to, że nie ma lepszych produktów na rynku w danych kategoriach.
0 1 0 0 0 23.10.2006GoodFellows dla „Twojego Maluszka”Z okazji pierwszych urodzin miesięcznika „Twój Maluszek” agencja GoodFellows zorganizowała dla reklamodawców gazety w studio TVP na Woronicza specjalny urodzinowy event w konwencji popularnego programu „Duże Dzieci”.
0 1 0 0 0 23.10.2006Bosch wybiera On Board PRFirma On Board PR rozpoczęła realizację nowego projektu dla spółki Robert Bosch – producenta elektronarzędzi, części międzynarodowej grupy Bosch o ponad 100-letniej tradycji.
0 1 0 0 0 23.10.2006Otwórz oczy na Warszawę – nowa kampania reklamowa stolicy w stacji BBC World22 października br. rozpoczyna się kolejna edycja kampanii reklamowej Warszawy w międzynarodowych mediach. Przygotowany przez fundację Warsaw Destination Alliance we współpracy z BBC World telewizyjny spot reklamowy przez pięć tygodni promować będzie stolicę Polski jako atrakcyjne miejsce do organizacji konferencji.
0 1 0 0 0 23.10.2006W zdrowym ciele zdrowy… pracownikOd września br. realizowany jest w Internecie program edukacyjny ‘Zdrowe biuro’. Wortal www.zdrowebiuro.pl, uruchomiony przez agencję interaktywną Venti (www.venti.com.pl), popularyzuje prozdrowotne zachowania wśród internatów, szczególnie tych, którzy pracując w biurze spędzają przy komputerze wiele godzin.
0 1 0 0 0 23.10.20068 milionów złotych dla jednostek straży pożarnej w całym kraju od PZU SAPZU SA przekazał dotację prewencyjną w wysokości 8 milionów złotych dla Państwowej Straży Pożarnej oraz Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP. Środki zostaną przeznaczone na zakup samochodów dla jednostek straży pożarnej w całym kraju. Przekazanie dotacji miało miejsce na Placu Zamkowym w Warszawie. Wydarzeniem towarzyszącym uroczystości był Strażacki Piknik Rodzinny, w trakcie którego warszawiacy mogli podziwiać umiejętności strażaków oraz zdobyć wiedzę na temat bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
0 1 0 0 0 20.10.2006INTERIA.PL zaprasza do wideogaleriiW portalu INTERIA.PL zadebiutował serwis Video (video.interia.pl/), umożliwiający użytkownikom Internetu przeglądanie, zamieszczanie w sieci i ocenianie najciekawszych filmików wideo. Nowa witryna wzbogaciła zasoby platformy komunikacyjnej Znajomi INTERIA.PL.
0 1 0 0 0 20.10.2006Najbardziej poszukiwany zapachEdyta Jungowska reklamuje elektryczne odświeżacze do powietrza Ambi Pur. Udział polskiej gwiazdy w reklamie ma ocieplić wizerunek marki.