Akcja charytatywna TBWA dla Janka Meli - Marketing przy Kawie
Akcja charytatywna TBWA dla Janka Meli
  • 0
  • 1
23.10.2006

Akcja charytatywna TBWA dla Janka Meli

19 października, podczas wykładu twórcy metodologii Disruption – Jean-Marie Dru, agencja TBWA zorganizowała sprzedaż książek „Disruption Live“ oraz albumów „Disruption stories“. Całość uzyskanych funduszy zostanie przekazana zdobywcy dwóch biegunów, niepełnosprawnemu Jankowi Meli.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 października 2006