0 1 0 0 0 6.09.2006Bolid Kubicy na World Cyber Games9 września (sobota) odbędą się dwa bardzo ważne dla Polaków turnieje. Wielki krajowy finał World Cyber Games – największej na świecie olimpiady gier komputerowych oraz kolejny wyścig F1 z udziałem rewelacyjnego Roberta Kubicy.
0 1 0 0 0 6.09.2006Senior.pl oddaje głos SenioromSerwis Senior.pl, pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach, wzbogacił się o system komentowania artykułów oraz rozbudowane forum - Senior Cafe. To jedno z niewielu miejsc w polskim Internecie, gdzie Seniorzy mogą rozmawiać o swoich radościach czy wszelkich nurtujących ich problemach, podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi użytkownikami czy zwyczajnie porozmawiać z pozostałymi forumowiczami.
0 1 0 0 0 6.09.2006Wycieczka na Cypr za wspomnienia z wakacjiSezon wakacyjno-urlopowy powoli zmierza ku końcowi. Portal turystyczny VTrip.pl ogłosił zatem konkurs na najciekawsze wspomnienia wakacyjne. Główną nagrodą jest dwuosobowa wycieczka na Cypr.
0 1 0 0 0 6.09.2006Konkurs Heyah „Plecionka TV” rozstrzygniętyZgłoszono prawie 4 000 filmów, które obejrzano ponad 450 000 razy.
0 1 0 0 0 5.09.2006Next realizuje w internecie kampanię Klubu „Glamour”Wydawnictwo G+J Polska rozpoczęło kampanię reklamową Klubu „Glamour”, (www.klubglamour.pl), internetowego miejsca spotkań lojalnych czytelniczek magazynu „Glamour”. Kampanię prowadzoną na stronach grono.net, o2.pl i onet.pl przygotował Next, interaktywny dział Starcom Mediavest Group.
0 1 0 0 0 5.09.2006President’s Cup by ING2 września 2006 roku na terenie First Warsaw Golf & Country Club w Rajszewie odbył się doroczny turniej President's Cup by ING o puchar Prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego Piotra Nurowskiego.
0 1 0 0 0 5.09.2006DougFaberFamily dla marki SomatAgencja DFF w ramach współpracy z Henkel Polska, przygotowała kreację dla akcji promocyjnej marki Somat - „Koniec seansów przed zlewozmywakiem”.
0 1 0 0 0 5.09.2006Peppermint z TUI już na zimowoPod hasłem „Zimowych podróży czas” od 9 września rozpoczyna się kampania promocyjna TUI. Celem prowadzonych działań jest promocja zimowej oferty TUI i zachęcenie do skorzystania z nowości i atrakcyjnych rabatów. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja marketing services Peppermint. Działania zaplanowane zostały do końca marca 2007 i kierowane są do potencjalnych i obecnych Klientów TUI.
0 1 0 0 0 5.09.2006Sales Network Service realizuje akcję aktywizacji sprzedaży dla UnileveraSales Network Service, struktura specjalizująca się w outsourcingu sił sprzedaży, doradztwie sprzedażowym i działaniach merchandisingowych realizuje akcję dla firmy Unilever.
0 1 0 0 0 5.09.2006Euro RSCG uruchamia szkołę DTP: Dream SchoolWraz z rozpoczęciem roku akademickiego 2006/2007 swoją szkołę uruchamia Dream Studios, firma produkcyjna, wchodząca w skład grupy Euro RSCG w Polsce. Najlepsi praktycy podzielą się swoją wiedzą z adeptami grafiki komputerowej.