0 1 0 0 0 7.11.2006Światowy trend gry w pokera dociera do PolskiRozgrywki w pokera w sieci stają się coraz popularniejsze także w Polsce. Trend, który na świecie ma już swoje wielomilionowe rzesze zwolenników, dotarł także do Polski.
0 1 0 0 0 7.11.2006Pedigree® Głównym Oficjalnym Sponsorem Światowej Wystawy Psów Rasowych w PoznaniuW dniach 9-12 listopada, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, odbędzie się największa na świecie wystawa psów rasowych. W wystawie weźmie udział ok. 21 tysięcy psów z całego świata. Głównym Oficjalnym Sponsorem imprezy jest marka Pedigree®, producent suchej i mokrej karmy oraz smakołyków dla psów.
0 1 0 0 0 7.11.2006Połączone zasoby informacji marketingowej firm Kompass i CofaceKompass i Coface podjęły wspólne prace nad opracowaniem bazy danych z informacją o firmach z Polski. W efekcie kooperacji powstała baza na CD ROM „Firmy Polskie 2006”, zawierająca pełne dane najaktywniejszych polskich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 7.11.2006Wzrost sprzedaży POLITYKI w sierpniuPOLITYKA osiągnęła w sierpniu rekordową w tym roku sprzedaż na poziomie 188.558 egz. Sprzedaż tego tygodnika wzrosła w stosunku do poprzedniego miesiąca o 18% (ok. 29 tys. egz). Na bardzo dobrą sprzedaż Polityki w sierpniu składały się publikowany na jej łamach cykl testów dla poszukujących pracy, dodatek redakcyjny Pomocnik Historyczny oraz Mapa Zamków w Polsce.
0 1 0 0 0 7.11.2006PKT. PL podejmuje nowe inicjatywyLider wśród katalogów Yellow Pages PKT.PL zwiększa swój potencjał i ulepsza wyszukiwarkę. W ramach strategii rozwoju firma rozpoczęła pracę nad wprowadzeniem nowych funkcjonalności w serwisie www.pkt.pl.
0 1 0 0 0 7.11.2006Już niedługo polska edycja ekskluzywnego magazynu „ESTETICA”Wydawnictwo Migut Media wprowadza na rynek kolejny, nowy tytuł - „ESTETICA POLSKA”.
0 1 0 0 0 7.11.2006Polacy chcą konkurencji Poczty PolskiejObniżki cen usług pocztowych to główne korzyści, jakie widzą Polacy w przełamaniu monopolu Poczty Polskiej. Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że aż 64% respondentów chciałoby tańszych usług.
0 1 0 0 0 6.11.2006Co PRowcy myślą o społecznej odpowiedzialności biznesu?Wystartowało pierwsze w Polsce badanie postaw PRowców wobec idei CSR (corporate social responsibility), realizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu przy wsparciu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Ankieta dostępna jest do 27 listopada br. pod adresem ankieta.odpowiedzialnybiznes.pl. Patronami medialnymi akcji są magazyn Piar.pl oraz portal Proto.pl. Partnerem akcji jest serwis webankieta.pl.
0 1 0 0 0 6.11.2006Biedronka czy wściekła krowa?W listopadzie została uruchomiona nowa strona internetowa agencji reklamowej DougFaberFamily. Obecnie pod adresem www.dff.pl wita internautów mała, kręcąca się kulka ozdobiona czerwonymi kropkami. Pracownicy zdążyli już nazwać ją „biedronką”.
0 1 0 0 0 6.11.2006SEO MarketingMarka SEO Marketing (www.seomarketing.pl) oraz usługi z nią związane powstała z myślą o agencjach PR i reklamowych które będą mogły oferować usługę pozycjonowania swoim klientom pod własną marką.