0 1 0 0 0 6.09.2006Akademia Światowego Zarządzania Gazety PrawnejGazeta Prawna rozpoczyna emisję inspirującego cyklu publikacji biznesowych – Akademia Światowego Zarządzania. Od tej pory co dwa tygodnie, czytelnicy Gazety Prawnej będą mieli okazję obcować z poglądami, spostrzeżeniami i komentarzami tuzów światowego zarządzania.
0 1 0 0 0 6.09.2006Galeria Smaku Pilsner UrquellKompania Piwowarska SA przy współpracy Euro RSCG 4D organizuje we wrześniu i październiku Galerię Smaku Pilsner Urquell - cykl niezapomnianych wieczorów dla koneserów wyrafinowanego smaku.
0 1 0 0 0 6.09.2006AMS i Jet Line wymieniają się tablicami1 września 2006 r. AMS i Jet Line - dwie firmy działające na rynku reklamy zewnętrznej - podpisały umowę przyrzeczenia wzajemnej sprzedaży wybranych nośników reklamowych.
0 1 0 0 0 6.09.2006Kampania promocyjna SemestruW październiku br. ukaże się 111 wydanie Magazynu Studentów SEMESTR - inaugurujące nowy rok akademicki. Zawierać będzie specjalny dodatek - PRZEWODNIK "PRAKTYKA, STAŻ, KARIERA", którego czwarta już edycja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, zarówno wśród studentów, jak i reklamodawców, dla których przygotowane zostały specjalne pakiety, łączące w sobie możliwości zastosowania różnych form przekazu i nośników.
0 1 0 0 0 6.09.2006Tak Tak Summer of Music Festival 2006 – pierwszy letni festiwal muzyczny w WarszawieW dniach 9 i 10 sierpnia na warszawskim Służewcu odbędzie się pierwszy festiwal Tak Tak Summer of Music. Na 4 festiwalowych scenach wystąpi 20 wykonawców zagranicznych i kilkunastu polskich, reprezentujących różne nurty muzyczne. Gwiazdy światowej i polskiej muzyki zagrają 35 koncertów.
0 1 0 0 0 6.09.2006Musztardowy alians – Supremum dla DeveleyKrakowska agencja reklamowa Supremum Group wygrała przetarg na realizację jesiennej kampanii wizerunkowej Develey Polska.
0 1 0 0 0 6.09.2006Imago Public Relations dla Południowego Koncernu Energetycznego S.A.Agencja Imago Public Relations prowadzi kampanię wizerunkową dla Południowego Koncernu Energetycznego S.A. – drugiej co do wielkości firmy energetycznej w Polsce. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku PKE S.A. przed pełnym otwarciem rynku energii w Polsce w połowie 2007 roku. Działania wizerunkowe i edukacyjne w zakresie racjonalnego korzystania z energii elektrycznej są adresowane do społeczności lokalnych.
0 1 0 0 0 6.09.2006Grupa ADWEB dla MONDOHOTELS.PLWe wrześniu rusza nowa kampania internetowa MONDOHOTELS.PL – największego systemu rezerwacji ekskluzywnych hoteli na całym świecie.
0 1 0 0 0 6.09.2006Jeszcze raz podarujmy dzieciom słońceNasz świat jest pełen kolorów i barw, nasyconych odcieni i promieni słońca. Zapominamy, jak wielkim darem jest zdolność widzenia. Tegoroczna edycja „Podaruj Dzieciom Słońce” ma na celu otworzyć nam oczy na potrzeby ponad 8 500 młodych obywateli naszego kraju. W roku 2006 Fundacja Polsat i firma Procter & Gamble zajmą się zbiórką funduszy na rzecz dzieci niewidomych i niedowidzących.
0 1 0 0 0 6.09.2006„Bierz więcej. Los Ci sprzyja” – MRM wspiera akcesoria OplaAgencja marketingu bezpośredniego MRM Momentum przygotowała dla Opla kampanię wspierającą sprzedaż oryginalnych akcesoriów do samochodów tej marki. Promocja oparta na systemie rabatów obowiązuje od sierpnia b.r. do końca lipca 2007 r.