Biedronka czy wściekła krowa?
  • 0
  • 1
6.11.2006

Biedronka czy wściekła krowa?

W listopadzie została uruchomiona nowa strona internetowa agencji reklamowej DougFaberFamily. Obecnie pod adresem www.dff.pl wita internautów mała, kręcąca się kulka ozdobiona czerwonymi kropkami. Pracownicy zdążyli już nazwać ją „biedronką”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2006

Siedem smaków lata, siedem cudów świata

Siedem smaków lata, siedem cudów świata – pod takim hasłem pod koniec października rusza wielka promocja konsumencka marki SIÓDME NIEBO. Każdy, kto kupi 2 opakowania soku lub nektaru SIÓDEME NIEBO oraz wyśle owoce wycięte z przedniej ścianki kartonu, ma szansę wygrać jedną z 49 wycieczek. Na uczestników akcji czekają m.in. wyprawy do Brazylii, Egiptu, Portugalii, Hiszpanii, Grecji i Włoch. Wśród biorących udział w promocji zostanie rozlosowanych także 300 biletów lotniczych do dowolnego miejsca w Europie.