Polacy chcą konkurencji Poczty Polskiej
  • 0
  • 1
7.11.2006

Polacy chcą konkurencji Poczty Polskiej

Obniżki cen usług pocztowych to główne korzyści, jakie widzą Polacy w przełamaniu monopolu Poczty Polskiej. Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że aż 64% respondentów chciałoby tańszych usług.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2006

Siedem smaków lata, siedem cudów świata

Siedem smaków lata, siedem cudów świata – pod takim hasłem pod koniec października rusza wielka promocja konsumencka marki SIÓDME NIEBO. Każdy, kto kupi 2 opakowania soku lub nektaru SIÓDEME NIEBO oraz wyśle owoce wycięte z przedniej ścianki kartonu, ma szansę wygrać jedną z 49 wycieczek. Na uczestników akcji czekają m.in. wyprawy do Brazylii, Egiptu, Portugalii, Hiszpanii, Grecji i Włoch. Wśród biorących udział w promocji zostanie rozlosowanych także 300 biletów lotniczych do dowolnego miejsca w Europie.