0 1 0 0 0 14.11.2006„Party” w InternecieTrwa internetowa kampania produktów Hortex Party. Reklamy napojów obecne są w popularnych portalach i na stronach internetowych. Na potrzeby kampanii powstał także serwis internetowy www.hortexparty.pl.
0 1 0 0 0 14.11.2006KEI.pl – Kolejny Etap Intensyfikacji działańKei.pl – dostawca usług internetowych - podjął współpracę z agencją Creative PR. Agencja odpowiedzialna będzie m.in. za działania media relations. Wizerunek budowany będzie zgodnie z przyjętą strategią pozycjonowania firmy.
0 1 0 0 0 14.11.2006Wielkie Podwojenie w Heyah – kampania markiHeyah dla wszystkich swoich użytkowników przygotowała nową propozycję – Wielkie Podwojenie. Od 16 listopada br. rozpoczyna się kampania Heyah - jej celem jest poinformowanie klientów o nowej ofercie, dzięki której wartość doładowania konta telefonu zostanie podwojona.
0 1 0 0 0 14.11.2006Xella 20 cm zmienia punkt widzeniaFirma Xella Polska Sp. z o.o. w nowym serwisie internetowym www.xella20cm.pl promuje nowoczesny system budowlany w białej technologii Ytong i Silka.
0 1 0 0 0 14.11.2006Zwycięzcy plebiscytu Róże Gali 200613 listopada w Teatrze Narodowym w Warszawie została rozstrzygnięta czwarta edycja plebiscytu Róże Gali, organizowanego przez tygodnik Gala.
0 1 0 0 0 14.11.2006ITBC Communication dla SuperbrandsITBC Communication prowadzi działania public relations dla Superbrands Polska - drugiej edycji rankingu najsilniejszych polskich marek.
0 1 0 0 0 14.11.2006Just, BPH i Guzik… Anna GuzikAnna Guzik, aktorka znana z seriali „Na Wspólnej” i „Hela w opałach” wystąpi w nowej kampanii Pożyczki od ręki, przygotowanej przez Just dla Banku BPH.
0 1 0 0 0 14.11.2006Nowa kampania reklamowa Legg Mason TFILegg Mason TFI – towarzystwo funduszy inwestycyjnych działające na polskim rynku od 1998 roku (dawniej TFI Banku Handlowego) – rozpoczęło szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową.
0 1 0 0 0 14.11.2006Ikea ponownie na paragonach11 listopada rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa na paragonach w hipermarkecie dla IKEA. Akcja rozpoczyna się w hipermarkecie REAL w Czeladzi zaś zakończy w hipermarkecie GEANT w Katowicach.
0 1 0 0 0 14.11.2006n platformą satelitarną roku 2006Cable and Satellite Europe wybrało n platformą satelitarną roku 2006. Maciej Sojka, prezes ITI Neovision, znalazł się na liście Euro 50 – najwybitniejszych europejskich liderów sektora usług szerokopasmowych i płatnej telewizji. Nominacje zostały przyznane podczas odbywającego się w Londynie European Media Leaders Summit.