0 1 0 0 0 16.11.2006mInwestor na wakacjachmBank zaprasza do udziału w najnowszym konkursie mInwestor na wakacjach organizowanym wspólnie z GTFI oraz Superfoto.pl. Do wygrania są aparaty cyfrowe oraz gadżety.
0 1 0 0 0 16.11.2006Hotele.pl wykorzystują WEB 2.0.Hotele.pl jako pierwszy system rezerwacji hoteli w Polsce wprowadził do swojego serwisu elementy Web 2.0 pozwalające internautom na wymianę opinii na temat hoteli, które odwiedzili. Nowoczesna struktura bazy danych, poprawiony interfejs, intuicyjna przeglądarka ofert to tylko niektóre ze zmian jakie ostatnio dokonały się w portalu Hotele.pl.
0 1 0 0 0 16.11.2006Nowy dział na e-biznes.plW portalu e-biznes.pl zmian ciąg dalszy. Po odświeżeniu wyglądu serwisu przyszedł czas na rozbudowę treści. Powstał kolejny nowy dział - Case Study - mający na celu prezentację ciekawych projektów firm działających w obszarze Internetu i nowych technologii.
0 1 0 0 0 15.11.2006MS Services wspiera nową usługę BZ WBKMS Services - agencja BTL specjalizująca się w usługach kompleksowego wsparcia sprzedaży - przeprowadziła w październiku br. akcję informacyjną propagującą kartę Visa Multikino Banku Zachodniego WBK SA.
0 1 0 0 0 15.11.2006Podwójne doładowania w Tak Taku na Gwiazdkę – kampania reklamowaW prezencie na nadchodzące Święta Tak Tak podwaja doładowania konta swoich użytkowników. Od 16 listopada br. gwiazdkowa promocja wsparta zostanie medialną kampanią reklamową, zatytułowaną ,,podwójna przyjemność”.
0 1 0 0 0 15.11.2006Schulz pracuje dla BielmaruW październiku Schulz zrealizował spot sponsorski dla producenta margaryny „Śniadaniowa” firmy Bielmar.
0 1 0 0 0 15.11.2006DATA SOLUTIONS rozszerza zakres obsługi programu lojalnościowego dla Imperial Tobacco PolskaAgencja komunikacji bezpośredniej DATA SOLUTIONS rozszerzyła obsługę programu lojalnościowego „Dymek” dla Imperial Tobacco Polska. Agencja przejęła dotychczasowe kompetencje firmy MobiJoy, która zajmowała się obsługą systemu m-rabatów.
0 1 0 0 0 15.11.2006Paralotna zdobyła budżet BelineaAgencja Paralotna wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Maxdata na kampanię prasową monitorów LCD marki Belinea.
0 1 0 0 0 15.11.2006Personalepki od HPKampania przygotowana przez agencję reklamową Publicis dla Hewlett-Packard Polska informuje o promocji, dzięki której nowe notebooki HP Pavilion wyróżnią swoich właścicieli wśród posiadaczy innych przenośnych komputerów. Na klapach notebooków HP Pavilion może znaleźć się dowolna, intrygująca grafika, a nawet zdjęcie właściciela lub jego bliskich.
0 1 0 0 0 15.11.2006Start Discovery HistoriaDiscovery Networks w Polsce, oddział wiodącej na rynku światowym firmy medialnej i rozrywkowej Discovery Communications we współpracy programowej z TVN S.A., największą w Polsce prywatną grupą medialną, ogłosiły dzisiaj start Discovery Historia. 15 listopada 2006 roku, punktualnie o godzinie 12.00 kanał wystartował w telewizji nowej generacji ‘n’.