0 1 0 0 0 3.08.2006Gwiazdy promują akcję Commercial Union Vita-tourJoanna Jabłczyńska, Wojciech Brzozowski i Andrzej Piaseczny zaangażowali się w promocję bezpłatnych badań profilaktycznych w ramach Akcji Commercial Union Vita-tour.
0 1 0 0 0 3.08.2006Tak Tak – muzyczny sierpień na polskim wybrzeżuPodobnie jak w lipcu, również w sierpniu nad Bałtykiem działa Muzyczny Klub Tak Taka, w którym każdego dnia organizowane są ciekawe imprezy. W soboty Klub zaprasza do zabawy przy muzyce DJ'ów z BeatsFriendly. W pierwszy weekend sierpnia, logo Tak Tak obecne będzie również podczas Festiwalu Jedynki w Sopocie.
0 1 0 0 0 3.08.2006Dynamiczny rozwój branży badawczejWedług corocznego raportu „Global Market Research Report” organizacji ESOMAR, w 2005 roku branża badawcza rozwijała się najbardziej dynamicznie w swojej historii: Światowy rynek badań jest wart 23 miliardy USD i wzrósł w 2005 roku o 4,3 procEuropa zachowała pozycję lidera z 45 proc. udziałem w globalnym rynku badawczymWartość badań online wzrosła o 80 proc.
0 1 0 0 0 3.08.2006Internet na plaży, molo, deptaku…Turyści wylegujący się na nadbałtyckiej plaży, osoby odpoczywające na ławce w puckim parku, czy te spacerujące po sopockim „Monciaku”, o każdej porze dnia i nocy mogą „buszować” po Internecie. Każdy posiadacz laptopa bądź palmtopa z wbudowaną kartą WiFi, może połączyć się z siecią, korzystając z darmowych, bezprzewodowych stref internetowych Wirtualnej Polski.
0 1 0 0 0 3.08.2006Nowa strona internetowa Spółki Polskie Centrum MarketingoweSpółka Polskie Centrum Marketingowe uruchomiła nową stronę internetową firmy: www.pcm.pl.
0 1 0 0 0 3.08.2006One to potrafią… SEB Mistrzostwa Polski KobietW dniach 4-6 sierpnia br. na polu golfowym Toya Golf & Country Club we Wrocławiu, odbędą się oficjalne Mistrzostwa Polski Kobiet w golfie, których głównym sponsorem jest SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
0 1 0 0 0 2.08.2006„Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo”– wystawa z charakteremW dniach od 1-13 sierpnia br., we wrocławskim Ratuszu, w Patio Muzeum Miejskiego, zobaczyć będzie można wystawę „Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo”. Wystawa nawiązuje o niekonwencjonalnej kampanii billboardowej marki Piast, przeprowadzonej tej wiosny we Wrocławiu i na całym Dolnym Śląsku. Collage zdjęć kampanii billboardowej został także umieszczony na siatce osłaniającej restaurowaną - w głównej mierze ze środków Piasta - południową elewację Ratusza.
0 1 0 0 0 2.08.2006Hand Made wygrywa kolejny przetargAgencja Hand Made wygrała przetarg na przygotowanie telewizyjnej kampanii reklamowej dla marki Sidolux (Lakma). W ten sposób budżet reklamowy Sidoluxu ponownie trafił do Hand Made, która zrealizowała również ubiegłoroczną kampanię telewizyjną dla tej marki.
0 1 0 0 0 2.08.2006Cisco Systems wybiera SigmęJedna z najbardziej znanych w świecie firm technologicznych, Cisco Systems, z dniem 1 sierpnia 2006 r. powierzyła obsługę PR w Polsce agencji Sigma International (Poland) Ltd.
0 1 0 0 0 2.08.2006Drukarnia CGS sponsorem KKS LECH Poznań SSAPoznańska drukarnia CGS podpisała 27 lipca umowę sponsoringową z KKS LECH Poznań SSA. Umowa to kontynuacja sponsoringu poznańskich piłkarzy, która z powodzeniem funkcjonuje od 2003 roku. CGS Drukarnia jako główny element swojego marketingu ujmuje sponsoring sportowy. Działalność sponsoringowa przyniosła w zeszłych latach spodziewany efekt, dlatego Zarząd Spółki postanowił podpisać kolejną umowę sponsoringową.