0 1 0 0 0 13.09.2006Rusza sklep Tuning ZoneRuszył profesjonalny sklep internetowy skierowany do miłośników samochodów. Strona internetowa Tuning Zone (www.tuning-zone.pl) to kolejna autorska kreacja Agencji Interaktywnej DynaSoft.
0 1 0 0 0 13.09.2006Just dla najpotężniejszego VolkswagenaJust przygotował kampanię wizerunkową dla Volkswagena Craftera zatytułowaną “Crafter. Najpotężniejszy.”. Wprowadzenie do oferty największego, po VW Transporterze i VW Caddy, modelu Craftera, kończy proces wymiany gamy modeli użytkowych Volkswagena.
0 1 0 0 0 13.09.2006Warszawskie spotkanie Worldcom PR GroupDwadzieścia dwie agencje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, należące do Worldcom PR Group, wiodącej w świecie sieci skupiającej niezależne firmy PR, spotkają się 15-17 września br. w Warszawie. Program spotkania obejmuje prezentacje kandydujących agencji PR z Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii, a także omówienie najlepszych praktyk i innowacyjnych koncepcji PR, takich jak marketing szeptany. Podczas spotkania wystąpią też zaproszeni goście. Juliusz Braun, Dyrektor Departamentu Filmu i Mediów Audiowizualnych z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego omówi historię i obecną sytuację mediów w Polsce. David DeBenedetti, partner w kancelarii prawniczej DeBenedetti Majewski Szcześniak, specjalizującej się w ubezpieczeniach oraz przejęciach i fuzjach, przedstawi możliwości współpracy między firmami prawniczymi a agencjami PR.
0 1 0 0 0 13.09.2006ZED Digital wykorzystuje palmtopy w kampanii Land Rovera FreelanderaFirma JLR Polska, generalny dystrybutor samochodów marek Jaguar i Land Rover w Polsce, rozpoczęła prasowo – internetową kampanię reklamową dwóch modeli samochodu Land Rover Freelander.
0 1 0 0 1 13.09.2006Gest Kozakiewicza powraca dzięki Agencji Reklamowej SchulzLato wprawdzie się kończy, jednak dzięki kreatywnym wysiłkom agencji reklamowej Schulz w telewizji pojawił się gorący akcent. Władysław Kozakiewicz - mistrz olimpijski, którego prowokacyjny gest zapisał się w kartach zarówno najnowszej historii sportu, jak i polskiej pop-kultury – powraca. Zdrowszy, dumniejszy i bardziej niepokorny niż kiedykolwiek.
0 1 0 0 0 13.09.2006Blue Cafe z RMF FM w KrakowieJuż w piątek, 15 września hejnałem z Wieży Mariackiej rozpocznie się niezwykła akcja promocyjna długo wyczekiwanej płyty Blue Cafe 'OVOSHO" pod patronatem RMF FM.
0 1 0 0 1 13.09.2006Walka o ropę na Discovery ChannelWe wrześniu Discovery Channel zaprasza wszystkich widzów o stalowych nerwach, szukających prawdziwych emocji i niezwykłych wyzwań do oglądania jedynej w swoim rodzaju serii pt. „Walka o Ropę”. 15 września ruszy przygotowana przez Front Design ogólnopolska kampania promocyjna.
0 1 0 0 0 13.09.2006Start Comedy Central PolskaComedy Central zadebiutuje w Polsce już 19 października tego roku. Będzie to czwarty z kolei lokalny oddział stacji, która rozpoczęła działalność w Stanach Zjednoczonych, w 1991 roku. Kanał jest obecny w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoszech pod nazwą Paramount Comedy. Na całym świecie dociera do ponad 100 milionów gospodarstw domowych. W Polsce stacja będzie dostępna w ofercie wybranych telewizji kablowych i platform cyfrowych.
0 1 0 0 0 13.09.2006Rusz głową człowieku!Ruszył kolejny etap długofalowego programu „Aktywuj się”. Wirtualna Polska i PZU Życie tym razem aktywizują szkoły. Licea i gimnazja mają od teraz szansę na zdobycie cennych nagród za przysłowiowe „ruszanie głową”, czyli pracę nad szkolną gazetką.
0 1 0 0 0 13.09.2006Clear Channel Poland wspiera wydarzenie rynku marketingowego – seminarium prof. Roberta CialdiniegoClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, objęła patronatem branżowym kolejne, XX seminarium z cyklu Autorytety. Seminarium poprowadzi profesor Robert Cialdini, światowej sławy specjalista w dziedzinie psychologii społecznej i autorytet w zakresie teorii wywierania wpływu. Seminarium odbędzie się 27 września br. w Hotelu Marriott.