0 1 0 1.03.20078000 litrów kawy w akcji StudentAgencja Momentum w 3 tygodnie rozlała około 8000 litrów „Nescafe 3 in 1”. Akcja samplingowa w ramach programu „Student”, przygotowana przez Momentum Worldwide, trwała od 15 stycznia do 9 lutego. W tym czasie studenci mieszkający w akademikach otrzymali blisko 40 000 gotowych do wypicia próbek kawy NESCAFÉ 3in1 Strong i prawie 20 000 saszetek do samodzielnego przygotowania - 3in1 i 2in1 NESCAFÉ Classic.
0 1 0 1.03.2007Do biegu gotowi?Czwarty mBank Łódź Maraton odbędzie się 13 maja br. w Łodzi. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest on-line.
0 1 0 1.03.2007PRO Media House dla Asco S.A.1 marca rusza kampania reklamowa masła Extra Mazurskie, której celem jest umocnienie wizerunku marki. Dla Asco S.A. – wyłącznego dystrybutora - przygotował ją dom mediowy PRO Media House. Outdoorowa kampania swoim zasięgiem obejmie miasta: Szczecin, Wrocław, Zieloną Górę, Toruń, Bydgoszcz, Kielce, Lublin i Rzeszów. W kampanii Extra Mazurskiego wykorzystano mix nośników outdor’owych: billboardy, citylighty i backlighty 6x3m.
0 1 0 1.03.2007Nowy klient Star PRAgencja Star PR wygrała przetarg na obsługę Credit Suisse Asset Management (Polska) S.A. Star PR zajmować się będzie obsługą i consultingiem w zakresie media relations. Umowa została zawarta na rok.
0 1 0 1.03.2007„Domena za 90 groszy” w drugiej odsłonieRozpoczyna się druga odsłona kampanii „Domena za 90 groszy!”. W ramach oferty specjalnej klienci serwisu nazwa.pl mogą kupić domenę internetową już za 90 groszy.
0 1 0 28.02.2007PR na fali. Aurora Communication dla Stena LineAgencja Aurora Communication, należąca do Pegasus Group, realizuje dla Stena Line projekt w zakresie media relations oraz działań wizerunkowych.
0 1 0 28.02.2007Rośnie popularność spotów reklamowych na komórkiTelecom Media otwiera Dział Sprzedaży Reklam na Telefony Komórkowe. Od lutego mediaplanerzy w Polsce mają do dyspozycji nowe atrakcyjne elementy do budowania efektywnego planu promocji marki.
0 1 0 28.02.2007„Pieniądze przychodzą. Po prostu” – to hasło nowej kampanii HP zrealizowanej przez Publicis i OptimediaFirma Hewlett-Packard rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą sprzedaż laserowych i atramentowych urządzeń drukujących skierowanych do małychi średnich firm. Działania reklamowe prowadzone pod hasłem „Pieniądze przychodzą. Po prostu” mają na celu poinformowanie klientów o nowej promocji produktów HP i zachęcenie do wzięcia w niej udziału.
0 1 0 28.02.2007MSP.Money.pl w ofercie BizOn mediaMSP.Money.pl – jedna z sekcji portalu Money.pl, dołączyła do portfolio domu sprzedaży mediów BizOn media. MSP.Money.pl jest 33. serwisem współpracującym z BizOn media.
0 1 0 28.02.2007Kobieta bezkonkurencyjnaTylko w grudniu witrynę kobieta.wp.pl odwiedziło ponad 1,3 miliona użytkowników, dokonujących aż 42 milionów odsłon. Serwis Kobieta Wirtualnej Polski ustanowił tym wynikiem prawdziwy rekord.