0 1 0 0 0 14.09.2006Agencja Prelite z lepszej stronyAgencja public relations Prelite ma nową stronę internetową. Firmuje ją hasło „Tworzymy strategie sukcesów”. Głównym motywem www.prelite.pl jest domino, bo PR jest grą strategiczną - podsumowuje dr Waldemar Rydzak, prezes Prelite.
0 1 0 0 0 14.09.2006Finał Tyskie Grand Tour 2006Już w najbliższy weekend (15-17 września) w Chorzowie zakończy się tegoroczna edycja cyklu spotkań z piwoszami z całego kraju Tyskie Grand Tour 2006. Trasa marki Tyskie była cyklem imprez organizowanych w 29 mniejszych i większych miastach na terenie niemalże całej Polski. Konwój Tyskiego przemierzył prawie cały kraj, przywożąc ze sobą radość wspólnych spotkań przy najlepszym polskim piwie, wiele wrażeń i atrakcji oraz dobrą zabawę.
0 1 0 0 0 14.09.2006Belvedere – pierwsza luksusowa wódka na świecieWódka Belvedere to pierwszy polski produkt, który osiągnął międzynarodowy status luksusu. W 1996 roku gdy firma Millenium Import LLC wprowadzała wódkę Belvedere na amerykański rynek kategoria wódek luksusowych nie istniała, Belvedere była pierwszą na świecie wódką luksusową, która zapoczątkowała istnienie tej kategorii.
0 1 0 0 0 14.09.2006Jesienna kampania reklamowa ArchiDocArchiDoc, największa polska firma świadcząca usługi kompleksowego zarządzania dokumentami, rozpoczyna kolejną edycję kampanii reklamowej „Documentny outsourcing”. Główny nacisk położono na outsourcing zarządzania korespondencją – usługę ArchiDoc nagrodzoną w konkursie „Teraz Polska”. Działania reklamowe koncentrują się na sektorach finansowo-ubezpieczeniowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym; obejmą Internet, prasę gospodarczą i specjalistyczną.
0 1 0 0 0 14.09.2006Grupa Fresh namawia do odkrywania z płatkami NestléGrupa Fresh przygotowała kreację do akcji promocyjnej „Zostań Młodym Odkrywcą z płatkami Nestle”.
0 1 0 0 0 14.09.2006PRIME PR zmienia się w PRIME CommunicationsKatowicka agencja PRIME PR zmienia nazwę na PRIME Communications. Zmiana nazwy wynika z rozszerzenia zakresu prowadzonych przez firmę usług. PRIME Communications zajmuje się przygotowywaniem i realizacją kompleksowych strategii komunikacji wykorzystujących narzędzia zintegrowanej komunikacji marketingowej - PR oraz reklamy ATL i BTL. Dotychczas firma ograniczała swoje usługi do działań public relations. PRIME Communications zachowuje status agencji PR.
0 1 0 0 0 14.09.2006Promocja promu za morzem8 września ruszyła przygotowana przez agencję reklamową Oskar Wegner jesienna kampania Unity Line na rynku szwedzkim. Prowadzona będzie w prasie i internecie do końca października.
0 1 0 0 0 14.09.2006Kampania NIKE na wagonach metra i tramwajach„Mokotów do biegu gotów”, „Praga noga, lewa noga”, „Szybko biegamy po Woli”, „Ursynów szybkich ma synów” oraz „Śródmieście ściga się na dwieście” to hasła jakie możemy zobaczyć na warszawskich ulicach i w metrze.
0 1 0 0 0 14.09.2006Wielkie porozumienie firmCafe News ma już komplet partnerów strategicznych. Należą do nich portale: Marketing przy Kawie, Bankier, Chip, E-Kobiety, Infor, Jobpilot, Korba, Mediarun i Piar.pl. To dobra wiadomość dla wszystkich internautów, ponieważ system z dnia na dzień zyskuje na sile i intensywnie się rozwija.
0 1 0 0 0 14.09.2006Przystań – cykl wakacyjnych imprez dobiegł końcaPrzystań, cykl wakacyjnych imprez sponsorowanych przez markę Żywiec oraz towarzyszące jej Mistrzostwa Polski w Kitesurfingu zostały zakończone. W lipcu i sierpniu ponad 170 tysięcy osób bawiło się podczas koncertów i uczestniczyło w wielu sportowych atrakcjach. Przystań gościła w Łebie, Świnoujściu, Giżycku, Kołobrzegu, Ustce, Władysławowie, a finał odbył się w Sopocie.