0 1 0 0 0 16.11.2006Hand Made na gardłoOd połowy października prowadzona jest kampania suplementu diety Trachisept miód i cytryna firmy Ozone Laboratories. Kampanię przygotowała agencja Hand Made, która wygrała przetarg na obsługę tej marki.
0 1 0 0 0 16.11.2006SMB Partnerem przyszłorocznych targów IPEXIPEX - największe targi poligraficzne na świecie odbędą się w listopadzie przyszłego roku w Warszawie. Do tej pory były one organizowane co cztery lata, wyłącznie w angielskim Birmingham. Tym razem jako „IPEX Digital CEE 2007”, odbędą się w warszawskim Centrum Wystawienniczym Expo XXI, w dniach 6-8 listopada 2007 roku.
0 1 0 0 0 16.11.2006Nowy wizerunek GEOFIZYKI KrakówNa początku listopada GEOFIZYKA Kraków wprowadziła nowy symbol firmowy oraz system identyfikacji wizualnej. Dotychczasowy znak, używany od wielu lat, już nie odzwierciedlał pozycji firmy i strategii nowoczesnej, dynamicznej i profesjonalnej marki.
0 1 0 0 0 16.11.2006AdWorks – kolejna spółka w grupie MothershipW ramach grupy Mothership powstaje nowa agencja AdWorks (www.adworks.pl), która zajmie się komunikacją Through the Line. Stawia również na silny rozwój usług Below the Line.
0 1 0 0 0 16.11.2006GoodFellows dociera do kierowcówZakończyła się druga edycja kampanii społecznej Akademia Bezpiecznego Samochodu, którą od czerwca tego roku prowadzi agencja GoodFellows.
0 1 0 0 0 16.11.2006GENESIS PR realizuje kampanię wizerunkową dla InPostAgencja GENESIS PR współpracuje w zakresie kompleksowych działań wizerunkowych z firmą InPost – pierwszym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim. Agencja odpowiada za opracowanie i realizację strategii PR, launch marki oraz relacje ze wszystkimi grupami interesariuszy InPost (media, partnerzy, struktury wewnętrzne, liderzy opinii). Umowa zawarta jest na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 16.11.2006Kampania „Bajeczna oferta na auta” General Motors przygotowana przez McCann EricksonGeneral Motors Poland rozpoczął jesienną ofensywę, przygotowując nową ofertę modeli Opla Agila, Astra Classic II, nowa Astra oraz nowa Meriva. Kampania wykorzystuje motywy z filmu „Auta” – animowanego hitu stworzonego przez wytwórnię Disney/Pixar. Komunikacja rozpoczęła się na początku listopada. Film na DVD dostępny będzie od 20 listopada.
0 1 0 0 0 16.11.2006POP w kawiarenkach internetowychRuszyła kampania POP’a w kawiarenkach internetowych całego kraju. Standardowym dla kawiarenek działaniom reklamowym, jak desktop marketing, wobblery i plakaty, towarzyszy sprzedaż produktów POP’a.
0 1 0 0 0 16.11.2006Obniżka ceny reklamy streamingowejW ramach kolejnej aktualizacji cennika reklamowego Wirtualna Polska obniża – o 50% – cenę reklamy streamingowej. W ten sposób portal dostosowuje się do obecnych trendów na rynku reklamy internetowej, na którym coraz większego znaczenia nabierają reklamy multimedialne.
0 1 0 0 0 16.11.2006mInwestor na wakacjachmBank zaprasza do udziału w najnowszym konkursie mInwestor na wakacjach organizowanym wspólnie z GTFI oraz Superfoto.pl. Do wygrania są aparaty cyfrowe oraz gadżety.