0 1 15.11.2006Schulz pracuje dla Bielmarufirmy TweetW październiku Schulz zrealizował spot sponsorski dla producenta margaryny „Śniadaniowa” firmy Bielmar.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad52883 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.11.2006DATA SOLUTIONS rozszerza zakres obsługi programu lojalnościowego dla Imperial Tobacco PolskaAgencja komunikacji bezpośredniej DATA SOLUTIONS rozszerzyła obsługę programu lojalnościowego „Dymek” dla Imperial Tobacco Polska. Agencja przejęła dotychczasowe kompetencje firmy MobiJoy, która zajmowała się obsługą systemu m-rabatów.
0 1 0 0 0 15.11.2006Paralotna zdobyła budżet BelineaAgencja Paralotna wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Maxdata na kampanię prasową monitorów LCD marki Belinea.
0 1 0 0 0 15.11.2006Personalepki od HPKampania przygotowana przez agencję reklamową Publicis dla Hewlett-Packard Polska informuje o promocji, dzięki której nowe notebooki HP Pavilion wyróżnią swoich właścicieli wśród posiadaczy innych przenośnych komputerów. Na klapach notebooków HP Pavilion może znaleźć się dowolna, intrygująca grafika, a nawet zdjęcie właściciela lub jego bliskich.
0 1 0 0 0 15.11.2006Start Discovery HistoriaDiscovery Networks w Polsce, oddział wiodącej na rynku światowym firmy medialnej i rozrywkowej Discovery Communications we współpracy programowej z TVN S.A., największą w Polsce prywatną grupą medialną, ogłosiły dzisiaj start Discovery Historia. 15 listopada 2006 roku, punktualnie o godzinie 12.00 kanał wystartował w telewizji nowej generacji ‘n’.