Kampania „Bajeczna oferta na auta” General Motors przygotowana przez McCann Erickson
  • 0
  • 1
16.11.2006

Kampania „Bajeczna oferta na auta” General Motors przygotowana przez McCann Erickson

General Motors Poland rozpoczął jesienną ofensywę, przygotowując nową ofertę modeli Opla Agila, Astra Classic II, nowa Astra oraz nowa Meriva. Kampania wykorzystuje motywy z filmu „Auta” – animowanego hitu stworzonego przez wytwórnię Disney/Pixar. Komunikacja rozpoczęła się na początku listopada. Film na DVD dostępny będzie od 20 listopada.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52583 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2006