0 1 0 0 0 9.05.2006Philips – działania reklamowe w PolscePhilips, już po raz szósty z rzędu, jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Kampania reklamowa została oparta na skojarzeniach związanych z FIFA World CupTM 2006 i obejmie kompleksowe działania marketingowe: reklamę prasową, radiową, outdoor, promocje i konkursy konsumenckie oraz działania Public Relations.
0 1 0 0 0 9.05.2006Comtica organizatorem World Cyber Games (WCG) 2006International Cyber Marketing (ICM) – światowy organizator cyberolimpiady WCG po raz pierwszy powierzył organizację imprezy w Polsce firmie COMTICA.
0 1 0 0 0 9.05.2006Gala muzyki filmowejJuż 25 czerwca odbędzie się wyjątkowy koncert, uświetniający setną rocznicę narodzin Zino Davidoffa, twórcy marki Davidoff i kreatora dobrego smaku.
0 1 0 0 0 9.05.2006TBWAPR dla innowacyjnych marek CorexuAgencja public relations TBWAPR rozpoczęła współpracę z firmą Corex – jednym z największych w Polsce importerów i dystrybutorów produktów szkolno-biurowych. Umowa została podpisana na 10 miesięcy z możliwością przedłużenia.
0 1 0 0 0 9.05.2006Podróżnicy i turyści z bazy AcxiomKończą się już przygotowania do letniego sezonu urlopowego - biura podróży promują nowe oferty, a konsumenci podejmują ostateczne decyzje odnośnie miejsca i rodzaju wypoczynku. Acxiom Polska przyjrzał się uważniej osobom, które w ciągu ostatnich trzech lat spędzały wakacje poza domem i przygotował dedykowane bazy konsumentów-turystów.
0 1 0 0 0 9.05.2006Xerox intensyfikuje komunikację z rynkiemFirma Xerox Polska realizuje zapowiadaną kampanię reklamową, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz zaprezentowanie pełnej oferty firmy. Komunikaty kierowane są do wielu grup odbiorców za pośrednictwem tygodników opiniotwórczych, prasy biznesowej, magazynów fachowych, prasy skierowanej do partnerów handlowych oraz portali internetowych. Od maja w największych miastach Polski reklamy Xerox widoczne są także na billboardach.
0 1 0 0 0 9.05.2006WebService dla marki GauloisesFirma WebService nawiązała współpracę z firmą tytoniową Altadis Polska SA, producentem papierosów marki Gauloises. WebService odpowiada za obsługę technologiczną części aktualnych działań marketingowych firmy.
0 1 0 0 0 9.05.2006Just przygotował pierwszą telewizyjną kampanię Ceramiki TubądzinPremierowa kampania telewizyjna, przygotowana przez Just dla Ceramiki Tubądzin, ruszyła 8 maja. Jest to pierwsza, w historii reklamy marki Tubądzin, obecność w telewizji.
0 1 0 0 0 9.05.2006Od 8 maja br. Uważaj na Kapsle soków TymbarkAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię reklamową dla marki Tymbark pod hasłem Uważaj na Kapsle. Celem akcji jest poinformowanie o rozpoczynającej się promocji Tymbarku i nagrodach dla jej uczestników. Do wygrania jest 5 milionów butelek napoju jabłko z miętą i 5 samochodów Mini One.
0 1 0 0 0 9.05.2006Wystawa „Rodzić po ludzku”W środę 10 maja o godzinie 12.00 w holu głównym warszawskiego Dworca Centralnego organizatorzy akcji „Rodzić po ludzku” otworzą wystawę „Rodzić po ludzku 2006”. Składają się na nią zdjęcia Anny Bedyńskiej, fotoreporterki „Gazety Wyborczej”, z cyklu „Tata rodzi”. Wystawa potrwa do 24 maja.