0 1 0 0 0 15.12.2006Agencja easy.web dla Akcji „Warto być za”Zakończyła się pierwsza edycja zorganizowanego przez Kompanię Piwowarską S.A. konkursu grantowego dla organizacji użytku publicznego - „Warto być za”. Celem przedsięwzięcia było stworzenie mechanizmów trwałego pokonania wykluczenia społecznego na tle ubóstwa.
0 1 0 0 0 15.12.2006Zakończyła się II edycja: Dnia e-maila – Święta Internautów!Zakończyła się II edycja: Dnia e-maila - Święta Internautów.
0 1 0 0 0 15.12.2006Święta Bożego Narodzenia w „Gazecie Wyborczej”Na Boże Narodzenie „Gazeta” przygotowała dla swoich czytelników specjalne wydanie – „Gazetę na święta”, które ukaże się 23 grudnia i będzie wyjątkowym połączeniem „Gazety Świątecznej” i „Dużego Formatu”. Inne świąteczne atrakcje w „Wyborczej”, to m.in.: płyta z kolędami w wykonaniu Kayah, filmy DVD Disneya dla dzieci, zeszyty ze świątecznymi przepisami kulinarnymi oraz, tradycyjnie, sianko na wigilijny stół.
0 1 0 0 0 15.12.2006DATA SOLUTIONS i Adv.pl świątecznie dla WiniarRuszyła kolejna edycja projektu Centrum Przygotowań Świątecznych dla marki Winiary. Celem prowadzonych działań jest zainteresowanie jak największej ilości osób stroną internetową www.winiary.pl i promowanie produktów marki ułatwiających przygotowanie świąt. Tegoroczną edycję projektu przygotowała agencja DATA SOLUTIONS oraz agencja interaktywna Adv.pl.
0 1 0 0 0 15.12.2006Ruszył Spotler, pierwsza w Polsce usługa Mobile AdvertisingTelecom Media, wiodący dostawca usług mobilnych na telefony komórkowe jako pierwszy w Polsce zaoferował graficzną reklamę w telefonie komórkowym z możliwością dotarcia do atrakcyjnej rzeszy użytkowników korzystających z usług multimedialnych na komórkę. Pierwszymi klientami, którzy w grudniu wyemitowali reklamy Spotler w telefonach komórkowych są Motorola i HBO. W najbliższych dniach Telecom Media uruchomi emisje reklam dla następnych dwóch klientów.
0 1 0 0 0 15.12.2006Stereo.pl rozpoczął współpracę z wydawnictwem BauerSklep internetowy Stereo.pl wspólnie z wydawnictwem Bauer przygotował specjalną ofertę zakupową dla czytelników magazynu „Fotografia & aparaty cyfrowe”.
0 1 0 0 0 15.12.2006Opus B autorem kampanii radiowych Media MarktW ramach kampanii pod hasłem "Gdzie indziej zapłaciłeś za dużo?" prowadzonej przez sieć Media Markt ruszyła trzecia odsłona kampanii radiowej, której autorem jest Agencja Reklamowa OPUS B.
0 1 0 0 0 15.12.2006„Business Media” w rodzinie VFP CommunicationsVFP Communications (wydawca „Media & Marketing Polska”) zakupiło od katowickiej spółki Business Media Group dwumiesięcznik „Business Media”. Magazyn porusza tematy dotyczące szeroko pojętej branży artykułów reklamowych i promocyjnych.
0 1 0 0 0 14.12.2006„Pinokio” na DVD w „Gazecie Wyborczej”Płytę DVD z filmem „Pinokio” będzie można kupić z piątkowym wydaniem „Gazety Wyborczej” 15 grudnia 2006.
0 1 0 0 0 14.12.2006Grey – świąteczna kampania dla WyethRuszyła nowa, świąteczna kampania reklamowa Centrum AZ i Centrum Silver. Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide Warszawa.