Agencja easy.web dla Akcji „Warto być za”
  • 0
  • 1
15.12.2006

Agencja easy.web dla Akcji „Warto być za”

Zakończyła się pierwsza edycja zorganizowanego przez Kompanię Piwowarską S.A. konkursu grantowego dla organizacji użytku publicznego – „Warto być za”. Celem przedsięwzięcia było stworzenie mechanizmów trwałego pokonania wykluczenia społecznego na tle ubóstwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50688 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2006

Święta Bożego Narodzenia w „Gazecie Wyborczej”

Na Boże Narodzenie „Gazeta” przygotowała dla swoich czytelników specjalne wydanie – „Gazetę na święta”, które ukaże się 23 grudnia i będzie wyjątkowym połączeniem „Gazety Świątecznej” i „Dużego Formatu”. Inne świąteczne atrakcje w „Wyborczej”, to m.in.: płyta z kolędami w wykonaniu Kayah, filmy DVD Disneya dla dzieci, zeszyty ze świątecznymi przepisami kulinarnymi oraz, tradycyjnie, sianko na wigilijny stół.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2006

Ruszył Spotler, pierwsza w Polsce usługa Mobile Advertising

Telecom Media, wiodący dostawca usług mobilnych na telefony komórkowe jako pierwszy w Polsce zaoferował graficzną reklamę w telefonie komórkowym z możliwością dotarcia do atrakcyjnej rzeszy użytkowników korzystających z usług multimedialnych na komórkę. Pierwszymi klientami, którzy w grudniu wyemitowali reklamy Spotler w telefonach komórkowych są Motorola i HBO. W najbliższych dniach Telecom Media uruchomi emisje reklam dla następnych dwóch klientów.