0 1 0 0 0 6.12.2006„Warszawskie Puenty 2006” przyznane przez magazyn „Warsaw Point”Pierwsza edycja prestiżowego, warszawskiego plebiscytu – „Warszawskie Puenty 2006” dobiegła końca. Podczas Gali, która odbędzie się 15 grudnia 2006 roku w auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej zostaną ogłoszone wyniki plebiscytu. Pomysłodawcą konkursu jest magazyn „Warsaw Point”, wydawany przez Media Point Group.
0 1 0 0 0 5.12.2006Przy Allegro Mikołaj wymiękaRuszyła świąteczna kampania dla marki Allegro przygotowana przez Just.
0 1 0 0 0 5.12.2006Radiowi Mikołaje spadną z niebaDo jednych Mikołaj wchodzi przez komin, do innych przez dziurkę od klucza a dla Wrocławian spadnie prosto z nieba. 6 grudnia na Rynku miasta wylądują Mikołaje - spadochroniarze.
0 1 0 0 0 5.12.2006Zobacz jak łatwo pomóc – oglądaj „Mikołajkowy blok reklamowy”6 grudnia, dokładnie o godzinie 18:45, tuż przed „WYDARZENIAMI”, Telewizja POLSAT wyemituje charytatywny „Mikołajkowy blok reklamowy”, z którego dochód zostanie w całości przekazany na rzecz chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. Im więcej widzów obejrzy ten blok, tym więcej pieniędzy zostanie przekazanych na konto Fundacji POLSAT.
0 1 0 0 0 5.12.2006Nowakowski Sklepy propaguje zdrowe odżywianie1 grudnia w warszawskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 68 w ramach akcji „Wiem co jem” odbyła się impreza „Zdrowa żywność, zdrowe życie”. Podczas uroczystości laureatom konkursu plastycznego oraz literackiego organizowanego w ramach akcji „Wiem co jem” wręczone zostały nagrody.
0 1 0 0 0 5.12.2006TNT Express partnerem Europejskich Nagród FilmowychW sobotę 2 grudnia, w obecności wielu sław światowego kina, w Warszawie odbyła się ceremonia wręczenia „europejskich Oskarów”. Europejskie święto filmu po raz 10. wspierał TNT Express - światowy dostawca ekspresowych usług transportowych dla klientów instytucjonalnych.
0 1 0 0 0 5.12.2006Dziś rusza druga edycja akcji Noworoczna Paczka DPD MasterlinkAkcja Noworoczna Paczka polega na zbiórce zabawek wśród wszystkich pracowników DPD Masterlink oraz wśród zainteresowanych klientów. Zebrane zabawki doręczane są biednym dzieciom w całej Polsce. Pierwsza edycja odniosła ogromny sukces.
2 1 0 0 0 5.12.2006BBDO Warszawa charytatywnieRozpoczyna się ogólnopolska zbiórka, która przyniesie środki na utrzymanie dzieci mieszkających w 56 rodzinach SOS Wiosek Dziecięcych. Zebrane pieniądze pozwolą także na przyjęcie nowych dzieci z domów dziecka do domów rodzinnych.
0 1 0 0 0 5.12.2006Zdrowy Uśmiech z Great Open House i ColgateOd sierpnia do listopada bieżącego roku Great Open House, agencja marketingu bezpośredniego, przeprowadziła animacje sprzedaży past do zębów Colgate na zlecenie firmy Colgate-Palmolive.
0 1 0 0 0 5.12.2006Korony ReklamyOd 6 do 8 lutego 2007 w Warszawskim Centrum Expo XXI odbędzie się III Edycja Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy RemaDays.