Grey – świąteczna kampania dla Wyeth
  • 0
  • 1
14.12.2006

Grey – świąteczna kampania dla Wyeth

Ruszyła nowa, świąteczna kampania reklamowa Centrum AZ i Centrum Silver. Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide Warszawa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50894 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2006

pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne sponsorem programu „Bilans” w TVN24

pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne od 1 grudnia br. są sponsorem codziennego magazynu ekonomicznego „Bilans” na antenie TVN24. Reklamy firmy pojawiają się codziennie od poniedziałku do piątku zarówno przy wydaniach premierowych oraz przy zwiastunach i powtórkach programu. pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne będą wspierać „Bilans”, jako sponsor programu, do 31 grudnia 2006 roku. pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne są pierwszą marką z sektora yellow pages, która promuje swoje usługi i produkty poprzez sponsorowanie jednego z najbardziej opiniotwórczych biznesowych programów telewizyjnych w Polsce, jakim jest magazyn „Bilans”.