0 1 0 0 0 2.02.2007Porównywarka produktów w Skąpiec.plInternauci odwiedzający Skąpca mogą skorzystać z kolejnego udogodnienia – porównywarki produktów. Umożliwia ona zestawienie ze sobą dowolnej liczby produktów z danej kategorii. W efekcie czego internauta otrzymuje tabelę, w której w wygodny sposób może porównać poszczególne parametry produktu.
0 1 0 0 0 2.02.2007Begimo zakłada 50 proc. wzrost obrotów w 2007 rokuBegimo, firma specjalizująca się w sprzedaży reklamy na kolei, podwoiła swoje przychody w 2006 roku, w porównaniu do roku poprzedniego. Jednocześnie wprowadziła nowe formy promocji. Jej oferta kierowana jest głównie do domów mediowych, obsługujących kompleksowo reklamodawców.
0 1 0 0 0 2.02.2007Człowiek w sieciCzłowiek w sieci, firma w cyberprzestrzeni, e-pr czyli skuteczne strategie public relations prowadzone w Internecie, o tym i nie tylko w trakcie dnia specjalnego poprzedzającego konferencję Impactor 2007.
0 1 0 0 0 2.02.2007„Mistrzowie słowa” w „Bibliotece Gazety Wyborczej”Od 12 lutego z „Gazetą Wyborczą” w sprzedaży pojawi się nowa kolekcja „Mistrzowie słowa" - seria 21 książek o wybitnych polskich aktorach, wzbogaconych audiobookami, książkami audio w formacie mp3, ze znakomitymi utworami literatury polskiej i światowej.
0 1 0 0 0 2.02.2007Data Solutions rozwija „Serwis WINIARY”Data Solutions, agencja specjalizująca się w wielokanałowej komunikacji bezpośredniej, przygotowała strategię rozwoju serwisu konsumenckiego „Serwis WINIARY” dla Nestle Polska. Celem prowadzonych działań jest rozwój interaktywnych form komunikacji z konsumentami WINIARY.
0 1 0 0 0 2.02.2007eBay.pl nagradza użytkowników za udaną sprzedaż zagranicę1 lutego na eBay.pl rozpoczęła się nowa akcja promocyjna skierowana do użytkowników, którzy w tym roku nie sprzedali jeszcze żadnego przedmiotu na wybranych, zagranicznych stronach eBay. Każdy użytkownik, któremu uda się to do 31 marca br. otrzyma 40 złotych na zakupy z PayPal.
0 1 0 0 0 2.02.2007Trzy bombowe nagrody dla największej produkcji teatralnej w Polsce30 stycznia 2007 r. w hotelu Hayatt w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia nagród EUROMARKA - Najlepsza Marka Europejska.
0 1 0 0 0 1.02.2007Odkryj Formułę Czerni z Johnnie Walker Black LabelW najbliższą niedzielę rusza polska edycja globalnego programu konsumenckiego marki Johnnie Walker – „Odkryj Formułę Czerni”. Celem programu jest podkreślenie luksusowego wizerunku whisky Johnnie Walker i przybliżenie idei jej wyjątkowego partnerstwa z jednym z najbardziej utytułowanych zespołów Formuły 1 – Vodafone McLaren Mercedes.
0 1 0 0 0 1.02.2007Nominowani do ImpactorówJuż znamy nominowanych do Impactorów 2006. Na podstawie zgłoszeń, przesłanych przez branżę mediową i reklamową. Nad poprawnością wyboru i głosowania czuwała firma audytorska KPMG.
0 1 0 0 0 1.02.2007EL 2 obsługuje akcję Nestle – „Przyjemność smaku. Przyjemność życia…”1 lutego rozpoczyna się akcja promocyjna produktów marki Gourmet Gold firmy Nestlé Polska S.A. pod nazwą „Przyjemność smaku. Przyjemność życia…”. Za obsługę akcji w szczególności za obsługę wiadomości SMS i losowanie nagród odpowiada EL2 Sp. z o.o.