0 1 0 0 0 7.06.2006W Polsce trzeba posmarować…Pod takim hasłem na początku czerwca ruszyła przygotowana przez agencję PND Futura kampania internetowa, promująca pasty kanapkowe Pastella LISNER.
0 1 0 0 0 7.06.2006VI edycja Studenckiego Produktu Roku dobiegła końcaVI edycja plebiscytu na Studencki Produkt Roku dobiegła końca. Wczoraj wieczorem podczas uroczystej Gali zostały ogłoszone wyniki oraz wręczone statuetki w konkursie na Studencki Produkt Roku oraz przyznane Wielkie 5 i Wielkie 2. SPR organizowany jest przez magazyn studencki „?dlaczego” oraz wortal „korba.pl”.
0 1 0 0 0 7.06.2006Ceresit odmłodził OlimpięPo czterech lat prac budowlanych Stadion Olimpijski w Berlinie został przywrócony do stanu dawnej świetności. Będzie on nie tylko gospodarzem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006, ale także licznych koncertów i innych imprez masowych. Stadion ma 400 metrów długości, 230 metrów szerokości. Dzięki pomocy marki Ceresit już niedługo zasiądzie na nim ponad 75 tysięcy osób.
0 2 0 0 0 7.06.2006Polska wyjdzie z grupy na Mistrzostwach ŚwiataPolska reprezentacja dotrze do 1/8 finału Mistrzostw Świata w piłce nożnej - wynika z najnowszego badania zrealizowanego przez Gemius SA i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) na zlecenie firmy betandwin. Największe szanse na zdobycie Pucharu Świata ma – zdaniem badanych - Brazylia.
0 1 0 0 0 7.06.2006Król z ParalotnejParalotna przygotowała nową, wyprzedażową kampanię dla Centrum Handlowego Promenada, która właśnie zawisła na warszawskich billboardach.
0 1 0 0 0 6.06.2006Kampania informacyjna „Bezpieczna droga”Dom Prasy Regionalnej Mediatak wraz z dziennikami regionalnymi inicjuje kampanię informacyjną pod hasłem „Bezpieczna Droga”. Celem kampanii społeczno-informacyjnej jest zwrócenie uwagi na aktualne zagadnienia związane z bezpieczeństwem drogowym w Polsce oraz zmniejszenie zagrożenia zdrowia i życia w ruchu drogowym. Kampania związana jest ściśle ze zbliżającym się terminem zakończeniem roku szkolnego i rozpoczęciem wakacji, w czasie których rejestruje się wzmożoną liczbę wypadków drogowych.
0 1 0 0 0 6.06.2006Partner of Promotion w finale IPRA Golden AwardsPartner of Promotion z kampanią „Szóste Paliwo” realizowaną dla Rockwool Polska znalazł się w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2006 w kategorii Advocacy and Lobbying.
0 1 0 0 0 6.06.2006Nowe nośniki w sieciach handlowychFirma Media Roll zajmująca się wdrażaniem nowych rozwiązań w zakresie promocji w punktach sprzedaży rozpoczęła instalacje autorskich nośników reklamowych.
0 1 0 0 0 6.06.2006Mecz rozpoczęty – BP rusza z mistrzowską promocją6 czerwca do ataku rusza wielka promocja piłkarska na stacjach BP. Agencja Reklamowa GPD – na co dzień obsługująca markę BP w zakresie BTL – podeszła do tematu tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej z delikatnym przymrużeniem oka. Pod nostalgicznym hasłem „Zagrajmy wreszcie tak jak kiedyś!” kryje się bowiem możliwość wygrania… stołów do gry w piłkarzyki.
0 1 0 0 0 6.06.2006STGR Stargraphics wprowadza na polski rynek PromocomSTGR Stargraphics Creative Services rozpoczęła współpracę z irlandzką firmą Promocom. Głównym obszarem działalności Promocom na rynku polskim są gry losowe, konkursy oraz loterie.