EL 2 obsługuje akcję Nestle – „Przyjemność smaku. Przyjemność życia…”
  • 0
  • 1
1.02.2007

EL 2 obsługuje akcję Nestle – „Przyjemność smaku. Przyjemność życia…”

1 lutego rozpoczyna się akcja promocyjna produktów marki Gourmet Gold firmy Nestlé Polska S.A. pod nazwą „Przyjemność smaku. Przyjemność życia…”. Za obsługę akcji w szczególności za obsługę wiadomości SMS i losowanie nagród odpowiada EL2 Sp. z o.o.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2007

MediaVest zajmie się obsługą firmy GlaxoSmithKline w Polsce

Dom mediowy MediaVest zajmie się obsługą budżetu mediowego firmy GlaxoSmithKline (GSK) w Polsce. Jest to konsekwencja przetargu wygranego przez sieć Starcom MediaVest w regionie Europy Środkowo i Wschodniej. Domy mediowe z grupy Starcom MediaVest zajmą się planowaniem i zakupem mediów dla GSK w Rosji, Polsce, na Ukrainie, w Czechach i na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Litwie, Łotwie, Estonii, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji i Serbii.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2007

„Mam marzenie” na wszystkich ekranach w taksówkach Taxi News

„Mam marzenie” to organizacja charytatywna, której misją jest spełnianie marzeń chorych dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Przez swoją działalność dostarcza chorym dzieciom i ich rodzinom niezapomnianych wrażeń, które wnoszą w ich życie radość, siłę do walki z chorobą i nadzieję na przyszłość. Do tej walki z przeciwieństwem losu włącza się agencja reklamowa HIGHER.